اردو | हिन्दी | English
413 Views
Politics

رام لیلا کے منچ سے پی ایم مودی نے پاکستان کو کیا خبردار، کہا دہشت گردوں کو بخشا نہیں جائے گا

modi-pm-759
Written by Taasir Newspaper

Taasir News Network | Updated Oct 11, 2016

لکھنؤ۔ لکھنئو کی تاریخی رام لیلا کے منچ سے وزیر اعظم نریندر مودی نے پاکستان کا نام لئے بغیر خبردار کیا کہ کسی بھی قیمت پر دہشت گردوں کو بخشا نہیں جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ دہشت گردی کا مکمل خاتمہ ضروری ہے۔ اس کے لئے پوری دنیا کو ایک ہونا ہوگا۔ وزیر اعظم نے کہا، ‘اگر آپ کو لگتا ہے کہ دہشت گردی ختم ہو گئی ہے تو آپ غلط ہیں۔ دہشت گردی ایک وائرس کے طور پر پھیل رہی ہے۔ کچھ ملک دہشت گردوں کو پناہ دے رہے ہیں۔ ہمیں ان کے خلاف متحد ہونا ہے۔

پی ایم مودی نے کہا، ‘گزشتہ دو دنوں سے ہم شام کی ایک معصوم بیٹی کی تصویر دیکھ رہے ہیں۔ جسے دیکھ کر بہت دکھ ہوتا ہے۔ پوری دنیا کو دہشت گردی سے لڑنا ہو گا۔ دہشت گردی کا خاتمہ کئے بغیر انسانیت کی حفاظت نہیں کی جا سکتی۔ منچ سےخطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ آج سب کو یہ عہد لینا چاہئے کہ وہ اپنے اندر کی 10 برائیوں کا خاتمہ کریں۔ انہوں نے کہا، ‘راون کو تو ہم ہر سال جلاتے ہیں۔ لیکن اس بار راون کو جلاتے وقت ہمیں اپنے اندر کی 10 برائیوں کو ختم کرنے کا عزم لینا چاہئے

وزیر اعظم نے کہا، ‘آج انسانیت کی سب سے بڑی دشمن دہشت گردی ہے۔ تاریخ گواہ ہے، سب سے پہلے دہشت گردی کے خلاف جنگ اگر کسی نے لڑی تو وہ جٹایو تھا۔ اس نے ایک عورت (سیتا) کے لئے یہ لڑائی لڑی۔ اگر ہم جٹایو کی طرح چوکنے رہیں تو دہشت گردی کو روکا جا سکتا ہے۔ اس سے پہلے وزیر اعظم نے وجيادشمی کے موقع پر ملک اور ملک کے باشندوں کو مبارکباد دی۔

گزشتہ ستر سال میں یہ پہلی بار ہے جب کوئی وزیر اعظم پہلی بار لکھنؤ میں دسہرہ منانے پہنچے ہیں۔ ایئر پورٹ پر گورنر رام نائک، وزیر اعلی اکھلیش یادو، وزیر داخلہ راج ناتھ سنگھ، بی جے پی جنرل سکریٹری وجے بہادر پاٹھک، برجیش پاٹھک، ڈی جی پی جاويد احمد، ڈی ایم اور ایس ایس پی نے ان کا استقبال کیا۔

وزیر اعظم کی لکھنؤ آمد کو لے کر بی جے پی کارکنوں میں زبردست جوش و خروش دیکھنے کو ملا۔ اموسی ہوائی اڈے پر کارکن ڈھول اور نگاڑے کے ساتھ پی ایم مودی کے استقبال کے لئے کھڑے رہے۔ وزیر اعظم نے بھی کارکنوں کو مایوس نہیں کیا اور اپنے قافلے کو رکوا کر ان سے ملاقات کی

About the author

Taasir Newspaper