اردو | हिन्दी | English
272 Views
Politics

راہل کی سیاسی زندگی کی سب سے لمبی یاترا آج سے

M_Id_424039_Rahul_Gandhi

Taasir Urdu News Network | Posted on 6 Sept 2016, 10:06 AM IST

دیوریا سے شروع کرنے جا رہے ہیں۔  اتر پردیش اسمبلی کی تیاریوں کی آڑ میں اسے ایک قسم سے سال 2019 میں ہونے والے لوک سبھا انتخابات کے لئے کانگریس کی زمین تلاش کرنے کے طور پر سمجھا جا رہا ہے۔

اس یاترا کے سلسلے میں مسٹر گاندھی کافی پرجوش ہیں۔ یہ یاترا اترپردیش میں اگلے سال ہونے والے اسمبلی انتخابات کی تیاریوں کے پیش نظر نکالی جا رہی ہے۔ کسان یاترا آج  دیوریا سے شروع ہوگی اور تقریبا 2500 کلومیٹر پوری کرکے دہلی میں ختم ہوگی۔  اپنی اس ٰیاترا پر مسٹر گاندھی نے ٹویٹ کیا ہے کہ ’’میری دیوریا سے دہلی تک کی یاترا غریبوں، کسانوں اور مزدوروں کو انصاف دلانے کے لیے نکالی جا رہی ہے‘‘

کانگریس نائب صدر راہل گاندھی کی کسان یاترا کے دوران گاؤں میں ’’کھاٹ پر بیٹھک ‘‘ کا پروگرام بنایا ہے۔ مسٹر گاندھی گاؤں میں کھاٹ پر بیٹھ کر کسانوں اور نوجوانوں کے ساتھ بات چیت کریں گے۔

پارٹی کسانوں کے قرض معافی، بجلی کے بقایا بل كو نصف، کاشت کیلئےقرض اور دیگر مطالبات کے بارے میں ایک مطالبہ رتھ یاترا نکالے گی۔ یہ مطالبہ رتھ، پردیش کے تمام 403 اسمبلی حلقوں کا دورہ کرے گا۔  مانا جا رہا ہے کہ مسٹر گاندھي کے اس دورے سے ریاست میں 22 اگست سے جاری دو یاترا پر کوئی خاص فرق نہیں پڑے گا۔ کانگریس کی پہلی یاترا پارٹی کی وزیر اعلی کی دعویدار شیلا دکشت اور راجیہ سبھا ممبر پارلیمنٹ سنجے سنگھ کی قیادت میں جبکہ دوسری ریاستی کانگریس کے صدر راج ببر اور پرمود تیواری کی قیادت میں نکالی گئی ہے۔

About the author

Dr.Mohammad Gauhar

Chief Editor - Taasir