دنیا بھر سے

تارکین وطن بچوں کو کنبہ سے کرنے کیلئے ملالہ نے کی ٹرمپ کی تنقید

Profile photo of Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network | Uploaded on 12-July-2018

نوبل امن ایوارڈ یافتہ نوازا ملالہ يوسف زئی نے امریکہ میں غیر قانونی طریقے سے آئے مہاجرین کے بچوں کو خاندان سے الگ کرنے کی صدر ڈونالڈ ٹرمپ کی پالیسی کی سخت تنقید کی ہے۔میکسیکو سے امریکہ میں غیر قانونی طور پر آئے مہاجرین کے لئے ٹرمپ انتظامیہ نے بہت ہی سخت پالیسی اپنا رکھی ہے اور مئی ماہ سے اب تک ایسے خاندانوں کے 2300 سے زائد بچوں کو ان کے والدین سے الگ کر دیا ہے.

ٹرمپ انتظامیہ کا کہنا ہے کہ ایسے خاندانوں کے بالغ اراکین کے خلاف کارروائی کی جائے گی اور اسی وجہ سے بچوں کو ان سے الگ کر دیا گیا ہے. اگرچہ عوامی طور پر ہو رہی مذمت اور عدالتی فیصلوں کے بعد اب اس پالیسی پر روك لگا دی گئی ہے۔

ملالہ نے صحافیوں سے بات چیت کرتے ہوئے کہا ’’یہ بہت ہی مشکل، جانبدارانہ اور غیر انسانی فیصلہ تھا اور مجھے نہیں پتہ تھا کہ کوئی ایسا آخر کیوں کر سکتا ہے۔ ملالہ ان دنوں برازیل، لاطینی امریکی ممالک کے دورے پر ہیں اور بچیوں کی تعلیم کے لئے لوگوں کو بیدار کر رہی ہیں۔ وہ زیادہ سے زیادہ لڑکیوں کو تعلیم دئیے جانے کے لئے ان کے والدین کی حوصلہ افزائی کر رہی ہیں اور ان ممالک کی حکومتوں کو تعلیم کے میدان میں مختص فنڈز میں اضافہ کئے جانے کی حامی بھی ہیں۔

About the author

Profile photo of Taasir Newspaper

Taasir Newspaper

Skip to toolbar