اتر پردیش

جھانسی-کانپور ہائی وے پر چلتی گاڑی میں لگی آگ، بال بال بچے مسافر

Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network | Uploaded on 08-July-2018

جھانسی : اترپردیش کے جھانسی-کانپور ہائیوے پر اتوار کو ایک چلتی گاڑی میں آگ لگ گئی اوراس میں سوار لوگوں نے کسی طرح کار سے نکل کر جان بچائی۔

پولیس نے بتایا کہ جھانسی کےرہنےوالے شراب کے ٹھیکیدار منوج شیوهرے اپنے دوستوں اور بچوں کے ساتھ گاڑی سے چرگاؤں جا رہے تھے۔ تبھی راستے میں بڑاگاؤں تھانہ کے گورامچھيا گاؤں میں اچانک کار میں آگ لگ گئی۔ گاڑی میں دیگرلوگوں کے ساتھ دو بچے بھی تھے، انہیں بڑی مشکل سے نکالا گیا۔ پولیس کے مطابق بادی النظرمیں گاڑی میں آگ شارٹ سرکٹ کی وجہ سے لگی۔

منوج شیوهرے نے بتایا کہ جب ان کی گاڑی تھانہ بڑاگاؤں کے گورامچھيا سے نکلی تبھی اچانک بند ہو گئی۔ ڈرائیور نے اگنيشن آن کرکے گاڑی کو دوبارہ چالو(اسٹارٹ) کرنا چاہا، اسی درمیان گھرگھر کی آواز کے ساتھ گاڑی میں اچانک آگ لگ گئی۔اس آگ سے کار میں سوار لوگوں میں کھلبلی مچ گئی۔ سبھی فوراً باہر کی طرف بھاگے۔ ادھر، آگ نے بھیانک شکل اختیار کر لی اور گاڑی پوری طرح جل کر راکھ ہو گئی۔ آنا فانا میں اس کی اطلاع فائربریگیڈ کو دی گئی۔ موقع پر فائربریگیڈکےعملے اور پولیس نے پہنچ کر آگ پر قابو پالیا۔

حادثے کی اطلاع ملتے ہی موقع پر پهچي ڈائل 100 کی پي آروي 0377 نے تیزی سے کام کرتے ہوئےہائیوے پر حالات کو کنٹرول کر لیا اور گاڑیوں کو دوسرے راستے سے نکالا۔ اتنا ہی نہیں جھانسی-کانپور ہائی وے پر حادثے کیوجہ سے لگا جام پولیس اہلکاروں کے تیزی سے کام کرنے کی وجہ سے بہت جلد کھل گیا اور قومی شاہراہ پر ٹریفک معمول پر آگیا۔

About the author

Taasir Newspaper