بہار

انوپم کمار و دیگر افسران نے کورونا انفیکشن سے پیدا ہونے والی صورتحال کے بعد حکومت کے ذریعے کئے جارہےکام کے بارے میں آگاہ کیا

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network | Patna (Bihar) | May 28, 2020

جمعرات کو ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعہ پٹنہ میں ، اطلاعات ورابطہ عامہ کے سیکرٹری انوپم کمار ، محکمہ صحت کے سکریٹری لوکیش کمار سنگھ اور پولیس ہیڈ کوارٹر سے اے ڈی جی جتیندر کمار نے کورونا انفیکشن اور لاک ڈاؤن سے پیدا ہونے والی صورتحال کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے حکومت کے ذریعے کئے جارہےکام کے بارے میں آگاہ کیا

اطلاعات کے سکریٹری انوپم کمار نے کہا کہ کورونا انفیکشن کی حالت پر مسلسل کارروائی کی جارہی ہے۔ حالیہ دنوں میں ، تارکین وطن مزدوروں کی ایک بڑی تعداد بہار آرہی ہے ، توقع کی جارہی ہے کہ جلد ہی  دلچسپی رکھنے والے تمام تارکین وطن مزدور واپس لائے جائیں گے۔ کورنٹائن کی مدت ختم ہونے کے بعد گھر ل بڑی تعداد کو گھر بھیج دیا گیا ہے۔ سیکرٹری اطلاعات نے بتایا کہ مجموعی طور پر 13 ہزار 6 سو 84 قرنطین مراکز میں 12 لاکھ 38 ہزار 41 افراد مقیم تھے ، ان میں سے 5 لاکھ 79 ہزار 9 سو 8 کارکنوں کو قرنطاین مدت پوری ہونے کے بعد گھر بھیج دیا گیا ہے، فی الحال 6 لاکھ 58 ہزار 1 سو 33 افراد بلاک کورنٹائن سینٹر میں رہائش پذیر ہیں۔ حکومت تمام لوگوں سے اپیل ہے کہ وہ گھبرائیں نہیں ماسک پہننے  ،محتاط  اور چوکس رہیں۔وہ افراد جو کورونا سے شفایاب ہوکر، اسپتال سے گھر جاتے ہیں یا وہ لوگ جو قرنطین کی آخری تاریخ مکمل کرنے کے بعد قرنطین مرکز سے اپنے گھر جارہے ہیں ،ان کے تئیں لوگوں کو مثبت رویہ اپنانا چاہئے۔ فی الحال بہار میں 84 آفت کے امدادی مراکز چلائے جارہے ہیں ، جس سے 18 ہزار 5 سو افراد فائدہ اٹھا رہے ہیں۔

انوپم کمار نے کہا کہ روزگار پیدا کرنا حکومت کی اولین ترجیح ہے۔ حکومت اس سمت میں مستقل طور پر کام کر رہی ہے۔ لاک ڈاؤن کے وقت اب تک 3 کروڑ 74 لاکھ انسانی دن بن چکے ہیں۔ اب تک 1 کروڑ 41 لاکھ راشن کارڈ رکھنے والوں کے اکاؤنٹ میں 1000 روپے کی رقم بھیجی جا چکی ہے۔ جن کے پاس راشن کارڈ نہیں ہیں ، جن کی درخواستوں کے بعد  درخواستوں کا سروے کیا گیا ہے ، اسی طرح 11 لاکھ 23 ہزار خاندانوں کے نئے راشن کارڈ بنائے گئے ہیں۔ آج 73 ٹرینوں سے 1 لاکھ 2 ہزار 9 سو تارکین وطن بہار واپس آ رہے ہیں۔ کل جمعہ کے روز 46 ٹرینوں سے 42 ہزار 9 سو تارکین وطن کی واپسی متوقع ہے۔

ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے معلومات دیتے ہوئے اے ڈی جی پولیس ہیڈ کوارٹر جتیندر کمار نے بتایا کہ گذشتہ 24 گھنٹوں میں  11 ایف آر آئی رجسٹرڈ ہوچکی ہیں ، لاک ڈاؤن کی خلاف ورزی کے سلسلے میں 12 گرفتاریاں کی گئیں اور 896 گاڑیاں ضبط کی گئیں۔

ویڈیو کانفرنسنگ میں معلومات دیتے ہوئے محکمہ صحت کے سکریٹری لوکیش کمار سنگھ نے بتایا کہ بہار میں کورونا پوزیٹو کیس کی تعداد 3106 ہوگئی ہے۔ ابھی تک ، بہار میں کورونا انفیکشن کے 70275 ٹیسٹ ہوچکے ہیں ، کل ٹسٹ کا 4.4 فیصد کورونا پوزیٹو پایا گیا ہے۔ سکریٹری صحت نے کہا کہ حالیہ دنوں میں بڑی تعداد میں تارکین وطن واپس آرہے ہیں ، جن کی ٹسٹنگ کی ترجیح دی جارہی ہے ، جس سے کورونا پوزیٹو فیصد میں اضافہ ہوا ہے۔ 3 مئی کے بعد آنے والے تارکین وطن میں سے 2168 تارکین وطن میں کورونا مثبت پایا گیا ہے ۔پچھلے 24 گھنٹوں میں کورونا سے 132 افراد شفایاب ہوئے ہیں ، اب تک مجموعی طور پر 1050 افراد کورونا سے شفایاب ہوکرگھر جاچکےہیں۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper