میڈیا اور اظہار رائے کی آزادی کیلئے آئینی اور قانونی تحفظات کے موضوع پر سیمینار کا انعقاد

آل انڈیا ایجوکیشنل موومنٹ کے زیر اہتمام منعقدہ تقریب میں مقررین نے تجویز کئے متعدد اقدامات
نئی دہلی،28مارچ(ہ س)۔
ہندوستان کے دارالحکومت دہلی ، کے ا وکھلا میں شاہین اکیڈمی میں میڈیا کی آزادی اور آزادی اظہار کے آئینی اور قانونی تحفظات سے متعلق ایک سیمینار کا انعقاد کیا گیا۔ اس پروگرام کا اہتمام آل انڈیا ایجوکیشنل موومنٹ نامی ایک غیر سرکاری تنظیم ’جس نے ملک کے پسماندہ اقلیتوںاور پسماندہ طبقات کے مابین تعلیم کے میدان میں کام کیا ہے ‘نے کیا تھا۔
غور طلب ہے کہ اس سیمینار میں ملک کی نامور شخصیات نے شرکت کی ، جس میں وکلا ، میڈیا اور ماہرین تعلیم نے اپنے خیالات کا اظہار کیا۔ اس میں ، معروف وکلاءجیسے ابوبکر صباق اور ایم آر۔ شمشاد کے علاوہ مشہور صحافی پرشانت ٹنڈن نے بھی اس اہم موضوع پر اپنے خیالات کا اظہار کیا۔ مقررین نے رویندر ناتھ ٹیگور کے خیالات کے خلاف اظہار رائے کی آزادی اور میڈیا کے بنیادی حق پر جاری حملوں کو انتہائی سنجیدگی سے سمجھا جانے والا قرار دیا۔ انہوں نے کہا کہ ایسے حملے کسی بھی جمہوری ملک کے لئے اچھے نہیں ہیں۔
اس سیمینار میں بطور مہمان خصوصی جامعہ ملیہ کی پروفیسر کہکشاں دانیال اور آئی آئی ٹی۔ دہلی کے سابق پروفیسر وی۔ کے ترپاٹھی نے بطور معزز مہمان شرکت کی۔ پروگرام کی صدارت خواجہ شاہد نے کی۔ روگرام کا افتتاح ابرار اصلاحی نے کیا۔ تمام مہمانوں کا استقبال ایڈووکیٹ رئیس احمد نے کیا۔ مہمان خصوصی نے آل انڈیا ایجوکیشنل موومنٹ کے ذریعہ تعلیم کے میدان میں اقلیتوں ، اور پسماندہ طبقات کے لئے کئے جارہے کاموں کو بے مثال قرار دیا، اور اس انتہائی اہم موضوع پر سیمینار کا انعقاد وقت کی ضرورت کی بتاتے ہے ادارہ اور اس کے عہدیداران کی تعریف کی۔ وی کے ترپاٹھی نے اظہار رائے کی آزادی کے ساتھ اظہار خیال کی آزادی کے بارے میں بات کرتے ہوئے ملک کے موجودہ صورتحال پر اپنی تشویش کا اظہار کیا۔ نیز اقلیتی برادری پر حملے اور ان کے بولنے کے حق کی پامالی کی شدید مذمت کی۔
اس تقریب کے انعقاد میں تنظیم کے صدر خواجہ شاہد ، ایڈیشنل جنرل سیکرٹری عبد الرشید ، جنرل سیکرٹری مظفر علی ، خزانچی ایڈووکیٹ اسلم احمد اور ایگزیکٹو ممبر ممدوحہ ماجد اور ڈاکٹر حلیمہ سعدیہ نے انتہائی اہم کردار ادا کیا۔ نیز الیاس سیفی اور اعجاز غوری نے بھی اس پروگرام کو کامیاب بنانے میں حصہ لیا۔ سیمینار میں کثیر تعداد میں لوگوں نے شرکت کی ، آخر کار اس طرح کے پروگراموں کے انعقاد کے وعدے کے ساتھ موجود لوگوں کا شکریہ ادا کیا۔