پنجاب

پٹھان کوٹ میں برڈ فلو کی تصدیق کے بعد کانگرا انتظامیہ الرٹ

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

دھرم شالا (ہ س)۔ کانگرا انتظامیہ کی جانب سے ضلع کانگڑا سے متصل پنجاب کے پٹھان کوٹ میں برڈ فلو کی تصدیق کے بعد الرٹ جاری کردیا گیا ہے۔ پٹھانکوٹ سے متصل ضلع سے متصل چھ دیہات میں مرغیوں پر پابندی عائد کردی گئی ہے۔ ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ کانگڑا کے جاری کردہ احکامات میں ، پٹھانکوٹ سے آنے والی پولٹری مرغیوں پر پابندی عائد کردی گئی ہے۔
انہوں نے کہا کہ پٹھان کوٹ کے ساتھ ساتھ ضلع کانگڑا کی بھی حدود میں برڈ فلو پھیلنے کا امکان ہے۔ ان امکانات کو ختم کرنے کے لئے احتیاط کے طور پر ، تحصیل اندورہ کے تپکور ، گاگل ، لکھن پور ، باری کھڈ ، جٹولی اور ٹککری گاو¿ں سے پولٹری کی مصنوعات لانے اور بھیجنے پر مکمل پابندی عائد کردی گئی ہے۔
دوسری طرف ، ایس ڈی ایم انڈورا ضلع کلکٹر کے احکامات کے بعد اس کی نگرانی کریں گے۔ ضلعی مجسٹریٹ نے ایس ڈی ایم کو ان احکامات کی تعمیل کرنے اور ان کی خلاف ورزی کرنے والوں کے خلاف کارروائی کرنے کی ہدایت بھی جاری کردی ہے۔
قابل غور بات یہ ہے کہ کانگڑا کے علاقے پونگ لیک میں نقل مکانی کرنے والے پرندوں کی موت کے بعد بھی ، برڈ فلو کے حوالے سے انتظامیہ پہلے ہی ضلع میں سرگرم عمل ہے۔ محکمہ وائلڈ لائف نے مردہ پرندوں کے نمونے تفتیش کے لئے جالندھر اور بھوپال کی لیب بھجوا دیئے ہیں ، ابھی رپورٹ آنا باقی ہے۔ اس دوران ، احتیاط کے طور پر جھیل کے علاقے کو عام لوگوں کے لئے بند کردیا گیا ہے۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper