انوپم کھیر نے مداحوں سے شکریہ کہا

ممبئی ،03؍اپریل ،حال ہی میں اداکار انوپم کھیر اپنی اداکار اہلیہ اور ممبر پارلیمنٹ کرن کھیر کے بارے میں سوشل میڈیا پر بتایا کہ وہ ایک سے زیادہ مائیلوما (بلڈ کینسر کی ایک قسم) میں مبتلاہیں۔ انوپم کی اس پوسٹ کے بعد ، مداح کرن کھیر کی صحت یابی کے لئے مسلسل دعا گو ہیں۔ اس پر انوپم کھیر نے سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو شائع کی ہے اور مداحوں اور ان کے تمام خیر خواہوں کو اس مشکل صورتحال میں ان کی محبت اور تعاون پر شکریہ ادا کیا ہے۔
اس ویڈیو میں ، انوپم کا کہنا ہے کہ – میرے پیارے دوست آپ کا بہت شکریہ ،مجھ پر آپ سب کی دعاؤں کے لئے، آپ سب کی سب سے بہتر وشیج کے لئے، آپ نے جو کرن جی کے لئے بھیجی ہیں کہ ان کی طبیعت جلد سے جلد ٹھیک ہو جائے۔ آپ کی طرف سے ان محبت بھری باتوں نے ہمارے حوصلے بلند کیے ہیں اور ہمیں پوری امید ہے کہ کرن اس مرحلے سے باہر آجائے گی۔ اور اپنی بیماری کو پیچھے چھوڑنے میں کامیاب رہے گی۔ آپ سب کی بہت اچھی ، بہت جذباتی مدد کیلئے میری طرف سے ،کرن کی طرف سے اورسکندرکی طرف سے بہت بہت شکریہ ۔ اور ان تمام خاندانوں میں جہاں ان کا ایک بھی ممبر کینسر جیسی بیماری میں مبتلا ہے ، میں ان کے لئے بھی دعا کرتا ہوں کہ ان کے کنبہ کے افراد بھی جلد صحت یاب ہوں۔ شکریہ
قابل ذکر ہے کہ گزشتہ سال نومبر میں کرن کھیر کا بائیں ہاتھ ٹوٹ گیا تھا۔ خود چندی گڑھ میں میڈیکل ٹیسٹ کے دوران پتہ چلا کہ انہیں متعدد مائیلوما تھا۔ یہ بیماری بائیں بازو سے دائیں کندھے تک پھیل چکی تھی۔ اس کے بعد کرن کھیر 4 دسمبر سے ممبئی میں زیرعلاج ہیں۔