فن فنکار

ٹائیگر دن میں 12 گھنٹے لیتے ہیں ٹریننگ:ٹرینر

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network | Mumbai (Maharashtra)  on 14-April-2021

ممبئی:،14اپریل(ایم ملک)ٹائیگر شراف ایک انتہائی کثیر الصلاحیت اداکار ہونے کے لئے جانا جاتا ہے۔ لیکن یہ اتنا آسان نہیں ہے جتنا ہر شخص دیکھتا ہے کیونکہ ایکشن سے لے کر ڈانس ، مارشل آرٹس ، فٹنس ، گانے اور اداکاری سے ہر کام میں اپنی صلاحیتوں کو برقرار رکھنے کے لئے اداکار ہر دن سخت محنت کرتے ہیں۔ٹائیگر شرف کے ٹرینر راجندر دھول نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ، “اگر وہ شوٹنگ نہیں کررہے ہیں ، تو وہ یا تو وزن اٹھا رہے ہیں یا لات مار رہے ہیں یا اپنا جمناسٹک کر رہے ہیں۔ بنیادی طور پر اس کے پاس روزانہ 12 گھنٹے کا کچا وقت ہوتا ہے۔ ہم کچھ مہارت کی تربیت میں صرف کرتے ہیں چاہے وہ رقص یا کک یا وزن اٹھانا۔
اور جب شوٹ پر کوئی جیم نہیں ہوتا ہے تو ، ہم باڈی ویٹ ٹریننگ پر توجہ دیتے ہیں اور مرکزی توجہ ہمیشہ ڈائیٹ پر رہتی ہے! “نوجوان اداکار اکثر ہمیں جم میں اپنی سخت تربیت کے بارے میں اپنے سوشل میڈیا پر شیئر کرتے ہیں ، خواہ وہ باکسنگ ہو ، ورزش ہو یا مارشل آرٹس ، وہ ہمیشہ ان سب پر اپنی توجہ مرکوز رکھتے ہیں۔
ٹائیگر بالی ووڈ میں وہ واحد اداکار ہیں جنہوں نے رقص ، فٹنس اور گلوکاری کے شعبوں میں مہارت حاصل کی ہے ، کیونکہ وہ اپنے کسی بھی کھیل میں سر فہرست رہنے کے لئے ہر دن سخت محنت کرتے ہیں۔جیسا کہ بہت سی فرنچائز فلموں کی طرح ، ٹائیگر اپنے ایکشن اور اسٹنٹ کے ذریعہ ناظرین کو کھٹکھٹانے کے لئے تیار ہیں۔ اس وقت وہ ہیروپنتی 2 ، باگی 4 اور گنپت جیسے ایکشن ڈرامہ فلموں میں کام کر رہے ہیں۔ وہ ان آنے والے منصوبوں میں اپنے ایکشن سے ایک بار پھر ہم سب کا دل جیتنے کے لئے تیار ہے۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper