ریاست

کرن رجیجوآئی ٹی بی پی جوانوں سے ملنے اتراکھنڈ پہنچے

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network | New Delhi (Uttrakhand)  on 15-April-2021

نئی دہلی: ، 15 اپریل۔ نوجوانوں کے امور ، کھیل ، آیوش اور اقلیتی معاملات کے مرکزی وزیر مملکت (آزاد چارج) کرن رجیجو اتراکھنڈ کے دورے پر ہیں۔ وہ وادی نیلونگ میں واقع بارڈر آؤٹ پوسٹوں پر ہند تبت بارڈر پولیس (آئی ٹی بی پی) کے اہلکاروں سے ملاقات کرنے والے ہیں۔ آئی ٹی بی پی کی یہ بارڈر آؤٹ پوسٹ (بی او پی) ہندوستان چین سرحد کی حفاظت کے لئے 12 ہزار ، 500 فٹ سے زیادہ کی بلندی پر واقع ہے۔ یہاں جمعرات کو رجیجو ایک بی او پی میں رات کو آرام کریں گے۔آئی ٹی بی پی کے ترجمان ویویک پانڈے کے مطابق ، وزیرنیلونگ اور ناگا بی او پی ہم ویروں سے ملاقات کریں گے۔ آئی ٹی بی پی کے جوان برفانی حالات میں تعینات ہیں ، لہذا انہیں ہمویر کہا جاتا ہے۔ اس دورے میں آئی ٹی بی پی کے ڈی جی ایس ایس دیسوال اور اے ڈی جی ایم ایس راوت وزیر کے ہمراہ ہیں۔
جوانوں سے بات چیت کے دوران ، ریجیجو نے آئی ٹی بی پی کے جوانوں کو مشکل خطوں اور موسم کی خراب صورتحال میں قوم کے لئے ان کی سرشار خدمات کے لئے ان کی تعریف کی۔ فوجیوں کے حوصلے بلند کرتے ہوئے ریجیجو نے کہا کہ آئی ٹی بی پی جوان اپنے جوش و جذبے ، پیشہ ورانہ مہارت اور اعلی سطح کی جسمانی فٹنس کے لئے جانے جاتے ہیں۔
، جو انوکھا ہے۔ 16 اپریل وزیر رجیجو آئی ٹی بی پی کی ٹہری واقع واٹر اسپورٹس اینڈ ایڈونچر انسٹی ٹیوٹ (WSAI) کی افتتاحی تقریب میں معزز مہمان کے طورپرشامل ہوں گے۔ جبکہ اتراکھنڈ کے وزیر اعلی تیرتھ سنگھ راوت اس تقریب میں مہمان خصوصی ہوں گے۔ یہ ادارہ اتراکھنڈ ٹورزم ڈویلپمنٹ بورڈ (یو ٹی ڈی بی) کے اشتراک سے آئی ٹی بی پی کیلئے مختص ہے۔ وہی ، اگلے 20 سالوں تک یہ انسٹی ٹیوٹ چلائے گی اور سی اے پی ایف اور دیگر اتحادی افواج کے اہلکاروں اور ملک کے نوجوانوں کے لئے تربیت فراہم کرے گی۔ یہ ملک میں اپنی نوعیت کا پہلا اور خصوصی انسٹی ٹیوٹ ہے ، جہاں ایرو ، واٹر اینڈ لینڈ سے متعلق کھیلوں اور ایڈونچر اسپورٹس مہیا کیے جائیں گے۔ آئی ٹی بی پی نے ایک بیان میں کہا ،’’ 16 اپریل کو واٹر اسپورٹس اینڈ ایڈونچر انسٹی ٹیوٹ (ڈبلیو ایس اے آئی) آئی ٹی بی پی ،ٹہری کی افتتاحی تقریب میں وزیر کھیل کیرن رجیجو مہمان خصوصی ہوں گی۔ یہ اتراکھنڈ سیاحتی ترقی محکمہ کے اشتراک سے آئی ٹی بی پی کے ذریعہ قائم کیا گیا ایک خصوصی ادارہہے۔ فورس اگلے 20 سالوں کے لئے انسٹی ٹیوٹ کو چلائے گی اور سی اے پی ایف اور دیگر تنظیموں کے اہلکاروں اور نوجوانوں کو تربیت دے گی‘‘۔آئی ٹی بی پی نے مزید کہا ،”یہ ملک میں اپنی نوعیت کاپہلا ادارہ ہے جہاں ایرو ، واٹر اینڈ لینڈ سے متعلق کھیلوں اور ایڈونچر کھیلوں کیکائیکنگ ، روئنگ ، کینوئنگ ، ، پیراگلائڈنگ ، پیراسیلنگ اور اسکوبا ڈائیونگ وغیرہ میں تربیت دی جائے گی۔
اس میںبوٹ رائیڈنگ، اسپیڈ بوٹنگ ، کائٹ سرفنگ ، جیٹ اسکیئنگ وغیرہ کو بھی شامل کیا جائے گا۔ انسٹی ٹیوٹ پانی کا تحفظ اور لائف سیونگ کورس بھی چلائے جائیںگے۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper