فن فنکار

کریتی سینن کی ہر فلم ہوگی ایک دوسرے سے مختلف

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network | Mumbai (Maharashtra)  on 15-April-2021

ممبئی:،15اپریل(ایم ملک)کریتی سینن اس وقت ٹنسل ٹاؤن کی مصروف ترین مشہور شخصیت ہیں ، ان کی کٹی میں 6 سے زیادہ فلمیں ہیں۔ ایک چیز جو اسے سب سے زیادہ دلچسپ بنا دیتی ہے وہ ہے ان کی فلموں کا زمرہ جو ایک دوسرے سے بہت مختلف ہے۔ ہارر کامیڈی سے لے کر ایکشن فلم تک ، اداکارہ کئی صنفوں کی فلموں کی رہنمائی کرتی نظر آئیں گی۔اپنے لائن اپ میں بہت سی مختلف صنفوں کے بارے میں بات کرتے ہوئے کریتی کا کہنا ہے کہ “میرا کام بہت دلچسپ ہے کیونکہ کوئی سیٹ ، کوئی فلم ایک جیسی نہیں ہے۔ اس طرح کی مختلف صنفوں کے ساتھ ، میں خود کو ایک اداکار کے طور پر سوچنا پسند کرتا ہوں۔ مزید ڈالنے میں مدد کررہا ہے وہ کہتی ہیں ، “ہارر کامیڈی ویگنوں سے لے کر ایکشن فلموں میں گنپت ، اڈی پورس میں خرافات اور بچن پانڈے جیسے تفریح ??کار ، میں اس وقت مختلف صنفوں میں کام کررہا ہوں۔ یہ میرے کام کو اور بھی دلچسپ اور دلچسپ بنا دیتا ہے۔ اس سے مجھے ہر بار احساس ہوتا ہے۔”
کریتی کے پاس کئی بڑے بجٹ کی فلمیں ہیں جن کے لئے وہ حکومت کے تمام رہنما خطوط پر عمل کرتے ہوئے کچھ عرصے سے نان اسٹاپ کی شوٹنگ کر رہی ہیں۔ وہ ویرون دھون کے ساتھ اروناچل پردیش میں بیدیا کی شوٹنگ کر رہی ہیں۔
جو ایک ہارر مزاح ہے۔وہ پربھاس کے ساتھ اوم راوت کے افسانوی ڈرامہ اڈی پورش میں سیتا کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔ ان کے پاس اکشے کمار کے ساتھ ایک تفریحی فلم بچن پانڈے اور ڈرامہ فلم ممی بھی ہے جس میں وہ ایک سولو لیڈ میں نظر آئیں گی۔اداکارہ کے ساتھ راجکمار راؤ اور ان کی پہلی ایکشن فلم گنپت کے ساتھ کامیڈی فلم ہم دو ہم سے کرو۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper