ملک بھر سے

امریکہ سے انڈیا تک طبی سامان کی فراہمی میں تاخیر ، اسرائیل بھی تعائون کیلئے تیار

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network | America (India)  on 05-May-2021

واشنگٹن : ، 05 مئی، بھارت میں بے قابو کورونا وائرس کے انفیکشن کے بعد ، دنیا کے مختلف ممالک سے ملنے والی مدد میں کمی کا سلسلہ جاری ہے۔ اس سلسلے میں ، امریکہ سے آنے والے طبی سامان کی آمد میں تاخیر ہوگئی ہے۔ پیر کو پہنچنے والا طیارہ اب بدھ تک متوقع ہے۔
س تاخیر پر پینٹاگون نے اطلاع دی ہے کہ بحالی کی وجوہات کی بنا پر اس میں تاخیر ہوئی ہے۔ ایئر فورس کے تین سی- 5 سپر گلیکسی طیارے اور ایک سی 17 گلوب ماسٹر پیر کے روز ہندوستان روانہ ہونے والے تھے۔ لیکن یہ طیارہ مقررہ وقت پر پرواز نہیں کرسکا۔
اس سے قبل ہی ، پینٹاگون کے پریس سکریٹری جان کربی نے صحافیوں کو بتایا تھا کہ امریکی طیاروں کے توسط سے ہندوستان کو طبی امداد کی فراہمی جاری رہے گی۔ انہوں نے کہا کہ ہماری حکومت ہند اور اس کے عوام ، جو کورونا وائرس کی وبا کی وجہ سے بحران سے لڑ رہے ہیں ، کی حمایت جاری رکھے گی۔
اسرا ییل زندگی بچانے والے آلات بھیجے گا
اسرائیل کورونا وائرس سے لڑنے میں مدد کے لئے زندگی بچانے والے سامان بھارت بھیجے گا۔ جس میں طبی سامان بھی شامل ہے ، آکسیجن جنریٹر اور سانس لینے والا آلہ بھیجے گا۔ وزیر خارجہ گبی اشکنازی نے ایک بیان جاری کرتے ہوئے کہا ہے کہ ہندوستان اسرائیل کے قریب ترین اور اہم دوستوں میں شامل ہے۔ ہندوستان کے مشکل اوقات میں ہم اس کے ساتھ کھڑے ہیں۔ ہم اپنے ہندوستانی بھائیوں اور بہنوں کے لئے زندگی بچانے کا سامان بھیجیں گے۔
ہندوستانی نڑاد تین بہن بھائی نے 2.80 لاکھ ڈالر جمع کئے
کورونا کے خلاف جنگ میں ہندوستانی نڑاد تین بہن بھائی نے ہندوستان کی مدد کیلئے2.80 لاکھ ڈالر (تقریبا دو کروڑ روپے) اکٹھا کیا ہے۔ این جی او، لٹل مینٹرز کے بانی ، ان تینوں بہن بھائیوں نے اپنے اسکول کے دوستوں اور ان کے رشتے داروں سے یہ رقم جمع کی ہے۔ وہ اس رقم سے ہندوستان کے لئے آکسیجن سلنڈر اور وینٹیلیٹر کا بندوبست کریں گے۔ ان بہن بھائیوں کے نام جیا ، کرینہ سے اور ارمان گپتا ہیں ۔
امریکی قانون سازوں نے مدد کے لئے خط لکھا
چار ممبران پارلیمنٹ کے ایک گروپ نے وزیر خارجہ ٹونی بلنکن اور وزیر صحت و انسانی خدمات جیویر بیسیرا کو لکھے گئے ایک خط میں ، بائیڈن انتظامیہ سے اس بارے میں معلومات طلب کی ہیں کہ وہ اس ویکسین کو ہندوستان اور دیگر ممالک تک کیسے مہیا کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ ممبران پارلیمنٹ نے دوسرے ممالک کو چھ کروڑ ایسٹرا زینیکا ویکسین فراہم کرنے کے فیصلے کا بھی خیرمقدم کیا ہے۔ یہ خط لکھنے والے قانون سازوں میں راجہ کرشنامورتی ، کیرولن مالونی ، جیمز کلائی برن اور اسٹیفن شامل ہیں۔
ہالی ووڈ اسٹار میک ایوائے نے کیا انڈیاکی مددکی اپیل
ہالی ووڈ اسٹار جیمز میک ایوائے نے اپنے مداحوں سے اپیل کی ہے کہ وہ بھارت کو کورونا وائرس کی وبا کی دوسری لہر کا سامنا کرنے میں مدد کریں۔ ایکس مین اور ان بریک ایبل اداکار نے کرائوڈ فنڈنگ مہم انسٹاگرام پر شروع کرنے کا اعلان کیاہے۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper