فن فنکار

سلمان خان اور جیکولین فرنانڈیز نے’رادھے‘سے’ دل دے دیا ‘کے ساتھ دیا ایک اور چارٹبسٹر

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network | Mumbai (Maharashtra)  on 06-May-2021

ممبئی :،06مئی (ایم ملک)’ جمے کی رات’ ، ‘ہینگ اوور’ اور ‘اللہ دوہائی ہے’ جیسے مشہور گانوں کے بعد ، سپر اسٹار سلمان خان اور خوبصورت جیکولین فرنینڈیز نے ایک اور چارٹ بسٹر ‘دل دی دیا’ کے ساتھ واپسی کی ہے ، جو ریلیز کے کچھ ہی گھنٹوں بعد ہے۔ سال کا سب سے مشہور گانا بن گیا۔ اس گیت کو مدھر اور دل لگی جیسے الفاظ کے ساتھ بیان کیا جاسکتا ہے ، جسے ہمیش ریشمیہ نے ترتیب دیا ہے اور اسے کمال خان اور پائل دیو نے گایا ہے ، اور اس گانا کو کوریگ گراف شبینہ خان نے دیا ہے۔
اس کتے کے بارے میں سامعین کا ردعمل ، ماس ٹریک بے مثال رہا ہے اور اس کی شروعات کے بعد ہی یوٹیوب پر ٹرینڈ آرہا ہے۔ اعداد و شمار اور فین ڈیم پر نظر ڈالیں تو ، ‘دل دے دیا’ ایک اور توڑ پھوڑ کا راستہ ہے جس نے ہر ایک کی پلے لسٹ میں ایک خاص مقام تیار کیا ہے۔آئیے پربھوڈھیوا کی دلی دی دیا کی فلم کے گیت ‘راڈھے: آپ کی سب سے مطلوب بھائی’ کے کاسٹنگ کے کچھ اقتباسات اور ایک نظر ڈالیں۔یہ مکمل طور پر سلمان کی فلم ہے ، لہذا جیکولین کو خصوصی ڈانس نمبر کے لئے کاسٹ کرنے کا خیال کہاں سے آیاہاں ، یہ مکمل طور پر سلمان سر کی فلم ہے لیکن موسیقی اتنی اچھی تھی ۔
کہ اس کی ضرورت تھی۔ جیکولین ایک زبردست ڈانسر ہیں ، تو کیوں نہیں!آپ نے پہلے بھی سلمان کے ساتھ کام کیا ہے لیکن ایک عام دیسی ڈانس نمبر پر سلمان کے ساتھ کوریوگراف کرنا بہت ہی مشکل اور پیچیدہ تھامیں نے پہلے بھی سلمان صاحب کے ساتھ کام کیا ہے ، اس کا اپنا انداز ہے۔
لیکن سب سے زیادہ یہ جیکلین کا گانا ہے۔ انہوں نے بہت اچھا کام کیا ہے۔جیکولین ایک زبردست ڈانسر ہیں لیکن ایک ڈائرکٹر کو ان کے انداز سے ملنے کے لئے کیا چیلنج درپیش تھابطور ہدایتکار میں وہاں تھا ، کیوں کہ گانے میں ، کہانی رندیپ ہوڈا اور سلمان سر کی موجودگی کے ساتھ بھی آگے بڑھ رہی ہے۔ لیکن یہ شبینہ خان تھیں جنہوں نے کوریوگراف کیا اور ایک حیرت انگیز کام کیا۔اس فلم میں سلمان خان کے ساتھ دیشا پٹانی ، رندیپ ہوڈا اور جیکی شروف بھی اہم کرداروں میں نظر آئیں گے۔ ‘ راڈھے: آپ کا سب سے زیادہ مطلوب بھائی’ سلمان خان فلمز نے زی اسٹوڈیوز کے اشتراک سے پیش کیا ہے۔
سلمیٰ خان ، سہیل خان اور ریل لائف پروڈکشن پرائیوٹ لمیٹڈ کی پروڈیوس کردہ یہ فلم رواں سال عید کے موقع پر 13 مئی کو نمائش کے لئے پیش کی جائے گی۔ فلمیں زی 5 پر دکھائی جاسکتی ہیں ، زی 5 پر دی جانے والی ‘پائی پر دیکھیں’ کی خدمت۔ گپلیکس ڈی ٹی ایچ پلیٹ فارم پر بھی دستیاب ہے جیسے ڈش ، ڈی 2 ایچ ، ٹاٹا اسکائی اور ایئرٹیل ڈیجیٹل ٹی وی۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper