فن فنکار

ودیوت کی فلم’سنک‘ میں دیکھنے کو ملے گا نیا، اوریجنل اور پاتھ بریکنگ ایکشن

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network | New Delhi (Delhi)  on 04-May-2021

ممبئی :،04مئی (ایم ملک)وبا کی وجہ سے فلم کی تیاری میں رکاوٹوں کا سامنا کرنے کے بعد ، فلم بینوں کو معاشرتی فاصلہ اور حفاظتی پروٹوکول کے پیش نظر ، اپنے اپنے منصوبوں کی شوٹنگ کے لئے نئے چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ ایک ہی وقت میں ، وبا کے وقت ایکشن فلموں کی شوٹنگ یقینی طور پر زیادہ مشکل ہوگئی ہے ، کیونکہ اس میں زیادہ سے زیادہ طاقت اور حفاظت کی اضافی شرائط شامل ہیں۔اس سال کی سب سے زیادہ منتظر فلموں میں سے ایک ہے ویوپل امرتلل شاہ کی پروڈیوسر ‘سنک’ ، جس میں ودیوت جاموال مرکزی کردار میں ہیں اور ہدایتکار کنیشکا ورما ہیں۔ اس سال کے شروع میں جاری ایکشن سے بھرپور فلم کے پوسٹر نے سامعین خصوصا ایکشن صنف کے تمام شائقین میں زبردست امید پیدا کردی ت مرکزی کردار ادا کرنے کے ساتھ ، ‘سنک’ جذبات اور ڈرامے کی ایک خوراک کے ساتھ یقینی طور پر ایک ایکشن اسرافنگ ہوگی۔ ایکشن تسلسل اور پیمانے کے بارے میں بات کرتے ہوئے ہدایتکار کنیشکا ورما نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ، “جہاں سالوں کے دوران فلموں میں ناظرین نے بجلی کے سگنیچر ایکشن چالوں کو دیکھا اور پسند کیا ہے ، وہ ‘کریز’ میں اداکار کے لئے ایک الگ احساس رکھتے ہیں ، ہم نے ودیوٹ کو دیکھا ہے اب تک فلموں میں کمانڈو یا اسپیشل فورس کا کردار ادا کررہے ہیں ، لیکن ‘سانک’ میں وہ ایک عام آدمی کا کردار ادا کرتے ہیں اور ان کا ایک ماضی ہے جو فلم کے مکسڈ مارشل آرٹس سے متعلق ہے۔وہ ایک عام آدمی کے طور پر کیسے لڑتے ہیں اس فلم میں دیکھا جائے گا۔
“انہوں نے مزید کہا ، “فلم میں ایکشن کا انداز بہت مختلف ہے۔ یہ بیلٹیک ایکشن کی طرح ہے ، جس میں اس کی اپنی ہی تال ہے۔ ودیوٹ کے ساتھ شوٹنگ کرنا آسان ہوجاتا ہے کیونکہ وہ ایسا مارشل آرٹسٹ ہے کہ اسے صرف ایکشن کوریوگرافی کو یاد رکھنے کی ضرورت ہے۔ اینڈی لانگ (ہالی ووڈ کے اسٹنٹ کوریوگرافر) سے میری مختصر بات یہ تھی کہ کارروائی ایک بیلے کی طرح ہونی چاہئے۔ ہم طویل عرصہ تک شوٹنگ کرنا چاہتے تھے اور مجھے لگتا ہے کہ یہ وہ ناظرین ہے جو فلم میں ایکشن کی جھلک پائیں گے۔ودیوت جاموال نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ، “یہ جنون خواہش عام آدمی کا جذباتی سفر ہے اور ایکشن کے سلسلے کو کوریوگراف کیا گیا ہے اور اس کے مطابق تیار کیا گیا ہے۔ ایم ایم اے فائٹر کے پس منظر کے ساتھ کلاریپائٹو کو استعمال کرنا ہمارے لئے ایک شعوری فیصلہ تھا۔ فلم میں ایکشن نیا ، اصل تھا “اور یہ راستہ توڑنے والا ہے۔ یہ یقینی طور پر دنیا بھر کے ایکشن شائقین کو متاثر کرے گا۔ ایکشن صنف کے پرستار اس ترتیب کو دیکھنے میں اتنا ہی لطف اندوز ہوں گے جتنا ان کے پرفارم کرنے میں مجھے ہے۔”
پانچویں بار ودیوٹ کے ساتھ تعاون کرنے والے پروڈیوسر وپول شاہ نے انکشاف کیا ، “ہر فلم کے ساتھ ، ہم ودیوٹ کے ساتھ ایک نئی صنف بنانے کی کوشش کر رہے ہیں اور اینڈی لانگ کے ساتھ دوبارہ انہوں نے یہ کام کیا ہے ، جس نے جیکی نے سپر اسٹارز کے ساتھ بڑے پیمانے پر کام کیا ہے۔ جیسے چن وغیرہ ہم نے مختلف ایکشن سیونس کے لئے مختلف سیٹ بنائے ہیں۔ جب کہ ہر ایکشن سین ہسپتال کے احاطے میں سیٹ کیا جاتا ہے ، لیکن پھر بھی یہ مختلف نظر آئے گا کیونکہ ہر سیکشن مختلف ہے۔ لہذا ‘کریز’ میں ایکشن سیکوینس کی شوٹنگ ایک بہت ہی انوکھا تجربہ بن گیا ہے۔ “ودیوت جاموال اور پہلی اداکارہ رخمینی میترا کی اداکاری میں بننے والی اس فلم میں نیہا دھوپیا کے ساتھ ساتھ چندن رائے سنال بھی ایک اہم کردار میں نظر آئیں گی۔ سن شائن پکچرز کے اشتراک سے زی اسٹوڈیوز کے ذریعہ پیش کیا گیا ، ‘سنک’ ایک وائپل امروت لال شاہ پروڈکشن کی پیش کش ہے ، جس کی ہدایتکاری کنیشکا ورما کررہی ہے۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper