فن فنکار

’انسائڈ ایج‘کا تیسرا سیزن ہوگاڈبل دھماکیدار

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

ممبئی،21جون(ایم ملک)پچھلے دو سیزن کی بڑے پیمانے پر کامیابی کے بعد ، ایمیزون پرائم ویڈیو انڈیا کی پہلی اصل سیریز ‘ انسائیڈ ایج’ ایک نئے سیزن کے ساتھ واپس آگئی ہے!
تمام قیاس آرائوں کو آرام دینے کے لئے ، ایمیزون پرائم ویڈیو نے آج باضابطہ طور پر اندر ایج سیزن 3 کا لوگو جاری کیا۔ سیریز کا آخری سیزن ایک سنسنی خیز موڑ پر اختتام پزیر ہوا جس کے شائقین بے تابی سے اس کا انتظار کر رہے ہیں اور اگلے سیزن کی دھومال پر قیاس آرائیاں جاری ہیں!رتیش سدھوانی اور فرحان اختر نے پروڈیوس کیا ہے اور کرن انشومن نے تشکیل دیا ہے ، اس سیریز کی ہدایت کاری کنیشک ورما نے کی ہے۔ انو ایج سیزن 3 کے مرکزی کردار میں ویویک اوبرائے ، رچا چڈھا ، سیانی گپتا ، عامر بشیر ، تنج ویروانی ، سپنا پبی ، امیت سیال ، اکشے اوبرائے اور سدھانت گپتا اس بار زیادہ مقدار میں ‘کرکٹ’ دیکھیں گے۔
نیز تفریحاور ڈرامہ کی خوراک دوگنا ہوجائے گی جس سے شائقین میں امید اور جوش و خروش میں اضافہ ہوا ہے۔پرائم ویڈیو کیٹلاگ میں ‘ انسائیڈ ایج سیزن 3’ ہالی ووڈ اور بالی ووڈ کے ہزاروں ٹی وی شوز اور فلموں میں شامل ہوگا۔ایکسل انٹرٹینمنٹ میں باکس آفس پر کامیاب فلمیں ہیں جیسے دل چاہہ ہے ، ڈان ، زندگی نہ ملیگی دوبارا ، تالاش اور فوکرے۔ ان بلاک بسٹرز کے ساتھ ، گلی بوائے ، ایکسل کی ہندوستان کی پہلی ہپ ہاپ فلم اور اس سال اکیڈمی ایوارڈز میں باضابطہ طور پر داخلے ، اور ایمیزون پرائم ویڈیو میں ہندوستان کی پہلی اصل سیریز ، انسائڈ ایج ، نے بہترین ڈرامہ زمرے کے تحت مائشٹھیت انٹرنیشنل ایمی ایوارڈ جیتا۔ 2018. پْر وقار منصوبے بھی شروع کردیئے گئے ہیں۔ تجارتی لحاظ سے کامیاب سنیما کے علاوہ ، ایکسل نے مستقل طور پر تنقید کی۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper