فن فنکار

بالی ووڈ کی نے یوگا ڈے کے موقع پر مداحوں کو خصوصی انداز میںمتوجہ کیا

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

ممبئی ،21؍جون بالی ووڈ کی مشہور شخصیات نے مداحوں کو خصوصی طور پر یوگا ڈے کی مبارکباد دی ہے اور انہیں یوگا کرنے کی ترغیب بھی دے رہے ہیں۔ مشہور اداکار انوپم کھیر نے انسٹاگرام پر اپنی کچھ تصاویر شیئر کیں اور لکھا- ‘ میری ذاتی زندگی میں یوگا نے مجھے نہ صرف جسمانی توازن برقرار رکھا ہے بلکہ مجھے ہر صورتحال سے نمٹنے کے لئے ذہنی طاقت بھی دی ہے۔ آپ سب کو ایک بہت ہی بین الاقوامی یوگا دن کی مبارکباد۔ دنیا کو ہندوستان کا یہ تحفہ انوکھا ہے۔ جئے ہند! ‘امیتابھ بچن نے خود یوگا کرنے کی تصویر کھینچی – ‘اور اشتراک کرتے ہوئے کہا… آپ کے جسم کا سب سے اچھا دوست ..! ‘سارہ علی خان نے یوگا کرتے ہوئے اپنی تصویر شیئر کی۔ انہوں نے کیپشن میں لکھا- “یوگا خود، خود کے ذریعے، خود تک سفر ہے۔ یوگا کا عالمی دن مبارک ہو! ‘اپنی تصویر کا اشتراک کرتے ہوئے ، رکول پریت سنگھ نے کیپشن میں لکھا ، ‘ آج کے دن یوگا کا آغاز کنجل کریا کے ساتھ ہوا ، جیسا کہ میرے ماہرتغذیہ نے بتایا تھا۔ انتہائی صاف ، ہلکا ، خوش اور توانائی سے بھر پور محسوس ہورہا ہے! ‘مشہور اداکارہ ہیما مالنی نے یوگا کرتے ہوئے اپنی تصویر شیئر کی اور کیپشن میں لکھا – ‘ یوگا کا دن پھر یہاں آیا! اس وبائی مرض نے ہمیں اپنی صلاحیت اور COVID کے حملے کا مقابلہ کرنے کی صلاحیت کو بہتر بنانے کے لئے ورزش اور یوگا کی اہمیت سکھائی ہے۔ یوگابہت فائدہ مندہے۔
اور میں اس قدیم ورثے پر عمل کرنے کی وکالت کرتی ہوں ، جو ہمارا فخر ہے۔ سب کے لئے یوگا! ‘کنگنا رناوت نے لکھا ہے: ‘ # انٹرنیشنل یوگا ڈے کے اس پرسنل موقع پر ، میں تمام گروئوں کے اکلوتے گرو ، پہلے یوگی ، الہی وجود کا شکریہ ادا کرنا اور یاد کرنا چاہتا ہوں ، جسے یکشیروپا کہا جاتا تھا ، جس کا مطلب یہ بھی ہے کہ اس دنیا میں رہنے والے اجنبی بھی ہیں۔ انسانیت کو حکمت کا تحفہ دینے کے لئے سیارے پر کسی اور جگہ سے آیا تھا۔ یوگی نے ہمیں یوگا کا تحفہ دیا ، اس نے آدی یوگی یعنی پہلے یوگی کہا … جسے بھگوان شیو کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ انسانیت میں ان کے تعاون کے لئے انہیں ان کاحق نہیں ملتا ہے ۔
حالانکہ وہ یوگا جو بہت سے تحائف کے ذریعے ہمارے درمیان رہتا ہے۔ میں اس کے سامنے جھک جاتی ہوں اور اس کا شکریہ ادا کرتی ہوں کہ ہمیں سات (سات) رشیوں کے ذریعہ یوگا کا تحفہ دیا ہے۔ # یوگا کا بین الاقوامی دن اوم نامہ شیوائے! ‘ان سب کے علاوہ نیتو کپور ، کرشمہ کپور ، ارمیلا ماتونڈکر ، کرشمہ تنا ، شمیتا شیٹی وغیرہ نے بھی یوم یوگ پر مداحوں کو مبارکباد دی ہے۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper