فن فنکار

یوگا کے عالمی دن کے موقع پر ، جیکولین فرنانڈیز کے’ یولو فاؤنڈیشن‘ نے این جی او کے بچوں کیلئے یوگا سیشن کا کیا اہتمام

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

ممبئی،21جون(ایم ملک)اداکارہ جیکولین فرنینڈیز نے حال ہی میں یولو (یو اونلی لیوونس) فاؤنڈیشن کا آغاز کیا ، وہ اپنے آغاز کے بعد سے ہی مثالی کام کر رہی ہیں اور کوویڈ پروٹوکول پر عمل کرکے ضرورت مندوں کی ہر ممکن مدد کر رہی ہے۔
اپنے معنوں میں ، انہوں نے ان مشکل اوقات میں لوگوں کی خدمت کی ہے اور جیکی کو ایسا کرتے ہوئے دیکھ کر یہ سب سے زیادہ مثبت احساس ہے۔جیکولین خود فٹنس اور یوگا میں اپنا وقت خرچ کرتی رہی ہیں اور اکثر یوگا کرنے کی جھلکیاں سوشل میڈیا پر شیئر کرتی ہیں۔اداکارہ کو ایودان شالینی آرگنائزیشن کی لڑکیوں کے ساتھ یوگا کرتے دیکھا جاسکتا ہے۔
یولا اور پرانایام سیشن کا اہتمام یو او ایل او فاؤنڈیشن کے ذریعہ کیا گیا تھا اور یہ سب کوویڈ پروٹوکول کے بعد ورندا کی رہنمائی میں انجام دیئے گئے تھے۔ اس سے قبل وہ بچوں کے ساتھ بات چیت اور کھیل کے لئے ایک اور این جی او کا دورہ کرچکی ہیں ، اسپتال میں کھانے کی تقسیم کی ، ممبئی اور پونے پولیس فورس کو رینکوٹ دی تھیں ، اور اس طرح کے اوقات میں مدد کے لئے بھی آگے آئیں ہیں۔ آنے والے دوسرے جنگجوؤں سے بات کی ہے۔ جیکولین نے کھانا پیش کرنے میں مدد کی جب یولو فاؤنڈیشن نے روٹی بینک فاؤنڈیشن کے ساتھ ہاتھ ملایا ، نیز سڑکوں کے جانوروں کو بھی کھلایا اور بلا شبہ اس کا سب کام اس وبائی بیماری سے لڑنے میں بہت مددگار ثابت ہوا ہے۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper