ملک بھر سے

اپوزیشن بحث سے بھاگ رہی ہے:وزیراعظم

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

اپوزیشن کی ہنگامہ آرائی کی وجہ سے لوک سبھا کاکام نہیں ہوا ، اجلاس جمعرات تک ملتوی کردیا گیا

نئی دہلی ، 20 جولائی (سید شمیم احمد) پارلیمنٹ کے مون سون اجلاس میں اپوزیشن کے سخت رویہ کے جواب میں وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ اپوزیشن کورونا وبا میں حکومت کی کامیابی سے مایوس ہے۔
اور اسی وجہ سے وہ بحث سے دور بھاگ رہی ہے۔مسٹر مودی نے یہ باتیں بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) پارلیمانی پارٹی کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہی۔پارلیمانی امور کے وزیر پرہلاد جوشی نے صحافیوں کو بتایا کہ اجلاس میں وزیر اعظم نے کہا کہ کووڈ وبائی بیماری ہمارے لئے سیاسی مسئلہ نہیں ہے بلکہ ایک انسان دوست مسئلہ ہے۔ گزشتہ ایک صدی میں ایسا پہلی مرتبہ ہوا ہے جب آبادی کے ایک بڑے حصے کو اناج دیا گیا اور ہم اسے کامیابی کے ساتھ انجام دینے میں کامیاب رہے۔ ہم نے یہ کام احسان کے جذبے سے نہیں بلکہ فرض سمجھ کر کیا ہے۔مسٹر جوشی نے کہا کہ اجلاس میں وزیر اعظم نے اپوزیشن کے موقف پر گہری تشویش کا اظہار کیا اور کہا کہ اپوزیشن پارلیمنٹ میں لوگوں کے مسائل نہیں اٹھانے دے رہی ہے۔ کانگریس کا خیال ہے کہ اقتدار اور وزیر اعظم کا عہدہ ان کا حق ہے اور وہ اسی جذبے سے کام کر رہا ہے۔ حکومت یہ چاہتی ہے کہ ایوان میں ایک بھرپور اور بامعنی گفتگو ہونی چاہئے۔ گزشتہ دو سالوں سے ملک کو اس وبائی بیماری کا سامنا ہے۔ لیکن حزب اختلاف کا طرز عمل بہت غیر ذمہ دارانہ ہے۔
پارلیمانی امور کے وزیر کے مطابق وزیر اعظم نے تمام ممبران پارلیمنٹ سے کہا کہ وہ ویکسینیشن اور غریب کلیان پروگرام کو تمام غریبوں تک قابل رسائی بنانے میں اپنا کردار ادا کریں۔ ہندوستان میں دنیا کا سب سے بڑا مفت ویکسینیشن پروگرام چل رہا ہے۔ ملک میں تقریبا 41 کروڑ افراد کو کم از کم ایک خوراک ویکسین مل گئی ہے۔ لوگوں سے گزارش ہے کہ باری آنے پر انہیں ویکسین لگائے جائیں گے۔ نے دہلی کے 20 فیصد فرنٹ لائن کارکنوں کو ٹیکے لگانے پر تشویش کا اظہار کیا ہے اور انہیں جلد از جلد ٹیکے لگوانے کی اپیل ہے۔
مسٹر جوشی نے کہا کہ وزیر اعظم نے کہا کہ تقریبا 80 کروڑ افراد کو مفت اناج تقسیم کیا گیا ہے اور یہ کام دسمبر تک جاری رہے گا۔ اپوزیشن ہماری کامیابی سے مایوس ہے۔ ہم چاہتے ہیں کہ ایوان میں ان سچی کامیابیوں کو ملک کے سامنے رکھنے کے لئے ایک مباحثہ ہونا چاہئے، لوک سبھا ہو یا راجیہ سبھا اپوزیشن اس بحث سے بھاگ رہی ہے۔میٹنگ میں وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ ، وزیر داخلہ امیت شاہ ، وزیر تجارت و صنعت پیوش گیل ، بھارتیہ جنتا پرکاش نڈا ، وزیر مملکت برائے پارلیمانی امور ارجن رام میگوال موجود تھے۔ کووڈ پروٹوکول کے مطابق تمام ممبران پارلیمنٹ ایک سیٹ کے فرق کے ساتھ بیٹھے ہوئے تھے۔
اور سب ماسک پہنے ہوئے تھے۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper