ریاست

پچھلے 24 گھنٹوں میں کورونا کی وجہ سے پانچ لوگوںکی موت ، ڈی ڈی ایم اے نے کملا نگر مارکیٹ بند کردیا

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

نئی دہلی ، 20 جولائی۔ قومی دارالحکومت میں گذشتہ تین دنوں میں ایک بار پھر کورونا انفیکشن کے باعث اموات کی تعداد میں اضافہ ہونا شروع ہوگیا ہے۔ منگل کو محکمہ صحت کے جاری کردہ اعداد و شمار کے مطابق ، دہلی میں گذشتہ 24 گھنٹوں کے دوران اس انفیکشن کی وجہ سے 5 اموات ہوچکی ہیں۔ جبکہ اتوار کے روز یہ تعداد صفر تھی۔ اسی دوران ، اس عرصے کے دوران 44 نئے کیسز کی اطلاع دی گئی ہے اور 37 افراد کا علاج کیا گیا ہے۔
دہلی میں اب کیسوں کی کل تعداد 14لاکھ،35ہزار،609 ہے۔ جبکہ 14لاکھ،10ہزار،005 افراد مکمل طور پر انفیکشن سے بازیاب ہوکر گھر چلے گئے ہیں۔ اس وبا کی وجہ سے اب تک مجموعی طور پر 25ہزار،035 افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔ اس وقت قومی دارالحکومت میں 569 سرگرم مقدمات ہیں۔
دوسری طرف ، دہلی ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (ڈی ڈی ایم اے) نے قواعد کی خلاف ورزی کرنے والی منڈیوں پر اپنی کریک ڈاؤن جاری رکھی ہے۔ اسی طرح کی ایک کارروائی میں ، انتظامیہ نے بدھ کی شام آٹھ بجے تک کملا نگر علاقے میں کولہا پور روڈ مارکیٹ اور اندرونی سرکل مارکیٹ بند کردی ہے۔ ان منڈیوں کو ڈی ڈی ایم اے کے جاری کردہ رہنما خطوط کی خلاف ورزی اور کورونا قوانین کی عدم تعمیل کی وجہ سے بند کردیا گیا ہے۔
قابل ذکر ہے کہ دارالحکومت دہلی میں رواں سال 19 اپریل سے 30 مئی تک مکمل طور پر لاک ڈاؤن تھا ، جس کے بعد معیشت کو دوبارہ پٹری پر لانے کے لئے انلاک عمل مرحلہ وار شروع کیا گیا تھا۔ تب سے ، ڈی ڈی ایم اے نے کورونا قوانین کی خلاف ورزی کرنے پر لاجپت نگر ، لکشمی نگر مارکیٹ ، کملا نگر ، سروجنی نگر اور صدر بازار کے کچھ حصے بند کردیئے ہیں۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper