ملک بھر سے

وزیر اعظم کے یوم پیدائش پر سرگرم ہے اپوزیشن ، آرجے ڈی نے پوسٹر لگا کر فروخت کئے گئے جائیدادوں کو شمار کرایا، پوچھا۔ یہ کسی قوم پرستی ؟

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

پٹنہ، 17 ستمبر۔ ایک طرف وزیر اعظم نریندر مودی کی یوم پیدائش کے موقع پر آج ملک بھر میں کئی پروگرام منعقد کیے جا رہے ہیں۔ اس موقع پر تمام قائدین ، ایم ایل اے ، وزراء ، اراکین پارلیمنٹ انہیں مبارکباد دے رہے ہیں اور نیک خواہشات بھیج رہے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اپوزیشن بھی آج چھوڑنے کے موڈ میں نہیں ہے۔اپوزیشن بھی اس خاص دن کا فائدہ اٹھانے کی کوشش کر رہی ہے اور مختلف طریقوں سے احتجاج اور مظاہرے کیے جا رہے ہیں۔ کانگریس نے اس دن کو بے روزگار دن کے طور پر منانے کا فیصلہ کیا ہے۔ دریں اثنا بہار میں ریاستی ا?ر جے ڈی دفتر کے باہر ایک پوسٹر لگایا گیا ہے۔ جو بنیادی طور پر وزیر اعظم نریندر مودی کے لیے وقف ہے۔جیس میں ’’ میں دیس نہیں بکنے دونگا ‘‘ لکھی گئی ہے اور اس کے علاوہ ان تمام سرکاری اثاثوں میں منظم طریقے سے ذکر کیا ، جو نجکاری کے دائرے میں آتا ہے۔
پوسٹر میں سب سے اوپر لکھا گیا ہے ’مودی جی ا?پ کی عمر ہوئی 71 سال ، ملک کے عوام کا ہوگا برا حال ! کیا ہوا تیرا وعدہ ، ایک سال میں دو کروڑ نوکری دینے کا عدہ ؟ اس کے نیچے ان تمام سرکاری املاک کا ذکر ہے جنہیں نجکاری کے دائرے میں لایا گیا ہے۔ ان میں بی ایس این ایل ، ریلوے ، لال قلعہ ، ہوائی اڈہ ، ہوائی جہاز ، او این جی سی اور ایل ا?ئی سی شامل ہیں۔ ان سب کے علاوہ پوسٹر کے نصف حصے میں 21 پراپرٹیز کا بھی ذکر ہے۔ جو ا?نے والے وقت میں نجکاری سے مشروط ہو گی۔ ساتھ ہی یہ بھی لکھا ہے کہ ملک کے اثاثے بیچنے کے لیییہ کونسی قوم پرستی ہے؟

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper