کھیل

کوہلی روہت کو نائب کپتانی سے ہٹانا چاہتے تھے

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

نئی دہلی ،17ستمبر ۔ٹیم انڈیا کے باقاعدہ کپتان ویراٹ کوہلی نے ٹی 20 ورلڈ کپ کے بعد ٹی 20 کپتانی چھوڑنے کا اعلان کرنے کے بعد بڑی بات سامنے آ رہی ہے۔ ایک رپورٹ کے مطابق ویراٹ کوہلی نے سلیکٹرس کو تجویز دی تھی کہ وہ روہت شرما کو نائب کپتانی سے ہٹا دیں۔
انہوں نے روہت شرما کی عمر کا حوالہ دیتے ہوئے سلیکٹرز کو یہ پیشکش کی۔ وہ ون ڈے میں 34 سالہ روہت سے نائب کپتانی واپس لینا چاہتے تھے اور اسے کے ایل راہول کے حوالے کرنا چاہتے تھے۔ ذرائع کے مطابق بورڈ نے ان کی تجویز کو قبول نہیں کیا۔ کہا جا رہا ہے کہ کوہلی نے سلیکشن کمیٹی کو تجویز دی تھی کہ روہت کو ون ڈے نائب کپتانی سے ہٹا دیا جائے کیونکہ وہ 34 سال کے ہیں۔ وہ چاہتے تھے کہ لوکیش راہل کو ون ڈے ٹیم کا نائب کپتان بنایا جائے جبکہ پنت کو ٹی 20 فارمیٹ میں ذمہ داری سنبھالنی چاہیے۔ ذرائع نے کہا ، “بورڈ نے اسے پسند نہیں کیا جس کا ماننا ہے کہ کوہلی اصل جانشین نہیں چاہتے ہیں۔ کوہلی کے کپتانی چھوڑنے کے بعد روہت کو یہ ذمہ داری ملنا تقریباً یقینی ہے ایسی صورتحال میں پنت ، راہل اور جسپریت بمر ہ نائب کپتانی کے دعویدار ہو سکتے ہیں۔ اگر دہلی کیپیٹلز کی ٹیم آئی پی ایل ٹائٹل جیت لیتی ہے تو اس کے کپتان پنت سب سے بڑے مدمقابل بن جائیں گے۔ ذرائع نے کہا ، “پنت ایک مضبوط مدمقابل ہیں لیکن آپ کے ایل راہل کو مسترد نہیں کرسکتے کیونکہ وہ آئی پی ایل کے کپتان بھی ہیں۔ جسپریت بمر ہ بھیچھپے رستم ثابت ہو سکتے ہیں۔بی سی سی آئی کے ایک ذرائع نے کہا ، ویراٹ کو معلوم ہے کہ اگر ٹیم متحدہ عرب امارات میں ہونے والے ٹی 20 ورلڈ کپ میں اچھی کارکردگی نہیں دکھاتی تو اسے محدود اوورز کی کپتانی سے ڈراپ کیا جا سکتا تھا۔ جہاں تک محدود اوورز کی کپتانی کا تعلق ہے ، اس نے اچھی کارکردگی دکھائی ہے۔ انہوں نے کہا ،اس نے اپنے آپ پر تھوڑا سا دباؤ سے آزاد کیاہے ، کیونکہ ایسا لگتا ہے کہ وہ یہ کام اپنی شرائط پر کام کر رہے تھے ۔ اگر ٹی ٹوئنٹی میں کارکردگی میں کمی آئی ہے تو یہ 50 اوورز کے فارمیٹ میں نہیں ہو سکتا۔
اگر بی سی سی آئی مستقبل قریب میں کوہلی سے ون ڈے کپتانی چھین لیتا ہے تو یہ حیرت کی بات نہیں ہوگی۔ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں ٹرافی جیتنے میں ناکامی کے بعد ، کوہلی کو محض ایک بلے باز کے طور پر 50 اوور فارمیٹ میں داخل مل سکتا ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ ڈریسنگ روم میں بھی نائب کپتان روہت شرما کولیڈر سمجھا جاتا ہے جنہوں نے نوجوان کھلاڑیوں کو ساتھ لے کر چلنا سیکھا ہے اور پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) میں ممبئی انڈینز کے ساتھ سالہا سال ایسا کرتے آئے ہیں۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper