کھیل

رونالڈو کی ہیٹ ٹرک، ڈنمارک نے ورلڈ کپ میں جگہ بنائی

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

پیرس، 13 اکتوبر – پرتگال کے اسٹار فٹ بالر کرسٹیانو رونالڈو نے ایک اور ہیٹ ٹرک کر کے اپنی ٹیم کو ورلڈ کپ فٹ بال کوالیفائر میں آسان جیت دلائی کیونکہ ڈنمارک نے ایک اور جیت کے ساتھ قطر میں اگلے سال ہونے والے ٹورنامنٹ میں جگہ بنالی۔یورپین کوالیفائرز میں انگلینڈ اور ہنگری کے درمیان میچ کو تماشائیوں نے روک دیا، لیکن یہ رونالڈو تھے جس نے فیرو میں کھیلے گئے میچ میں کلب اور اپنے ملک کیلئے کیریئر کی 58 ویں ہیٹ ٹرک لگائی۔اس کے ساتھ رونالڈو کا بین الاقوامی گولوں کا ریکارڈ 115 تک پہنچ گیا ہے۔ پرتگال نے اپنی کرشماتی کارکردگی سے لیگزمبرگ کو اس میچ میں 5-0 سے شکست دی۔ یہ پرتگال کے لیے رونالڈو کی 10 ویں ہیٹ ٹرک ہے، ان کایہ 182 واں بین الاقوامی تھا۔رونالڈو نے آٹھویں اور 13 ویں منٹ میں پنالٹی پر گول کیا اور 87 ویں منٹ میں ہیٹ ٹرک مکمل کی۔ پرتگال کی جانب سے دیگر دو گول برونو فرنینڈس اور جوؤ پالینھا نے کئے۔اس جیت کے باوجود پرتگال گروپ اے میں سربیا سے پیچھے ہے لیکن اس نے ایک میچ کم کھیلا ہے۔
ایک اور میچ میں سربیا نے آذربائیجان کو 3-1 سے شکست دی۔ہر گروپ کی ٹاپ رینکنگ ٹیم براہ راست ورلڈ کپ کے لیے کوالیفائی کرے گی جبکہ دوسرے نمبر پر آنے والی ٹیم پلے آف میں کھیلے گی۔دریں اثنا ڈنمارک ورلڈ کپ کیلئے کوالیفائی کرنے والا یورپی ممالک میں دوسرا ملک بن گیا ہے۔
انہوں نے کوپن ہیگن میں کھیلے گئے میچ میں اخیم مہلے کے دوسرے ہاف کے گول سے آسٹریا کو 1-0 سے ہرایا۔ یہ گروپ ایف میں ٹاپ پوزیشن کو یقینی بنانے کیلئے ڈنمارک کی مسلسل آٹھویں جیت تھی۔
جرمنی یورپ سے کوالیفائی کرنے والا پہلا ملک تھا۔ڈنمارک نے دوسرے نمبر پر رہنے والی ٹیم اسکاٹ لینڈ پر سات پوائنٹس کی ناقابل شکست برتری حاصل کر لی ہے۔ اسکاٹ لینڈ نے فیرو آئی لینڈ پر 1-0 سے کامیابی حاصل کرکے دوسرے نمبر پر اپنے دعوے کو مضبوط کرلیاہے۔ وہ تیسری پوزیشن کی ٹیم اسرائیل سے چار پوائنٹس آگے ہیں، جس نے مالدووا کو 2-1 سے شکست دی۔انگلینڈ کو بھی کوالیفائی کرنے کا موقع ملا لیکن ہنگری نے ویمبلے اسٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں اسے 1-1 سے ڈرا کیا۔ میچ کے آغاز پر پولیس اہلکاروں اور ہنگری کے حامیوں کے درمیان تصادم ہوا۔ ہنگری کے شائقین نسل پرستانہ تبصرے کر رہے تھے۔انگلینڈ گروپ I میں سرفہرست ہے۔ وہ دوسرے نمبر پر رہنے والی ٹیم پولینڈ سے تین پوائنٹس آگے ہیں۔ پولینڈ نے ایک اور میچ میں البانیا کو 1-0 سے شکست دی۔
سویڈن نے گروپ بی میں یونان کو 2-0 سے شکست دے کر اسپین سے آگے بڑھایا ہے جبکہ گروپ سی میں سوئٹزرلینڈ نے اٹلی کو لیتھوانیا کے خلاف 4-0 سے شکست دے کر برابر کر دیا ہے۔ البتہ اٹلی گول کے فرق میں آگے ہے۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper