فن فنکار

پربھاس کا’ رادھے شیام‘کردار ہوا ڈی کوڈ

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

ممبئی،23اکتوبر(ایم ملک)پربھاس کے مداحوں کا انتظار بالآخر ختم ہو گیا۔ پربھاس کی رومانوی صنف میں واپسی کا انتظار شائقین کے لیے ایک خاص سواری رہا ہے۔
فلموں سے متعلق بہت سارے پوسٹرز اور اثاثوں کو ظاہر کرنے کے بعد، پرستار آخر کار یہاں ہیں جہاں پربھاس کا کردار، وکرمادتیہ متعارف ہو رہا ہے اور یہ یقیناً مداحوں کو پرجوش کرے گا۔پربھاس نے آج اپنی سالگرہ کے موقع پر اپنی فلم رادھے شیام کا ٹیزر شیئر کیا ہے۔ ٹیزر میں، پربھاس ہمیں ایک پہیلی میں بتاتے ہیں کہ کون اور اس کا کردار کیا ہے اور اب یہ واضح ہے کہ اداکار ایک پامسٹ کا کردار ادا کرنے کے لیے بالکل تیار ہیں جو کسی بھی اداکار کے لیے پہلا ہوتا ہے۔اس میں کوئی شک نہیں کہ پربھاس کا کردار بہت منفرد ہے۔ ذہن پر بہت زیادہ دباؤ کے باوجود ، کوئی ایسا اداکار یاد نہیں کر سکتا جس نے اس طرح کا دلچسپ اور منفرد کردار ادا کیا ہو۔
یقینی طور پر پربھاس کے مداحوں کے لیے ایک دعوت ہے۔کچھ دن پہلے پربھاس کے ایک خصوصی پوسٹر کی نقاب کشائی کی گئی تھی اور اس سے پہلے ان کی ساتھی اداکارہ پوجا ہیگڑے کی سالگرہ پر ایک خصوصی پوسٹر کی نقاب کشائی کی گئی تھی۔ اس جوڑی نے مداحوں کو پرجوش کیا ہے اور وہ ان کو اسکرین پر جوڑنے اور جادو پیدا کرنے کا انتظار نہیں کرسکتے ہیں۔فلم 14 جنوری 2022 کو سینما گھروں کی زینت بنے گی۔ رادھے شیام ایک بہزبانی فلم ہوگی اور اس کی ہدایت گلشن کمار اور رادھا کرشنا کمار نے کی ہے جسے ٹی سیریز نے پیش کیا ہے۔ اسے کریشنس یووی نے تیار کیا ہے۔ فلم کو بھوشن کمار، وامسی اور پرمود نے پروڈیوس کیا ہے۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper