ریاست

بچوں کو آئین کے بارے میں بھی معلومات دی جائیں گی۔

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

رائے گڑھ ، 26 نومبر ۔ ریاستی حکومت کی ہدایات کے مطابق 26 نومبر کو یوم آئین کے موقع پر ضلع کے تمام اسکولوں میں یوم دستور منایا گیا۔ اس موقع پر اسکولوں میں دستور کی تمہید خوانی اور آئینی اقدار پر مباحثہ ، تقاریر وغیرہ جیسی سرگرمیاں منعقد کی گئیں۔
وزیر اعلی بھوپیش بگھیل کے اعلان کے مطابق، بچوں کو ہندوستانی آئین سے متعارف کرانے کے لیے اسکولوں میں پہلا ہفتہ 26 نومبر 2021 کو آئین کی تمہید پڑھا جائے گا ، دوسرے ہفتے بنیادی حقوق ، تیسرے ہفتے بنیادی فرائض کا ذکر کیا جائے گا۔اورچوتھے ہفتے ریاستی پالیسی کے ہدایتی اصول شامل کیے گئے ہیں۔ حکومت کی ہدایات کے مطابق آئندہ تین ہفتوں تک ہر سوموار کو تمام سرکاری اور غیر سرکاری تعلیمی اداروں میں پریئرکے بعد آئین کے اہم نکات پر بحث کی جائے گی اور بچوں کو اس بارے میں معلومات فراہم کی جائیں گی۔
وزیر اعلی بھوپیش بگھیل کے اعلان کے مطابق، ایس سی ای آر ٹی رائے پور کے ذریعہ تیار کردہ آئین ہند اور ہم ہندوستان کے لوگ چھتیس گڑھ ٹیکسٹ بک کارپوریشن ، رائے پور کی جانب سے شائع کیا گیا ہے، جو پہلی سے آٹھویں جماعت تک تمام سرکاری اسکولوں میں زیر تدریس ہے۔ اور ہم ہندوستان کے لوگ اسکولوں اور ہائیر سیکنڈری اسکولوں میں مفت تقسیم کیا گیا ہے۔ ان دونوں مختصر کتابچوں میں آئین کا تمہید ، مختصر تعارف ، بنیادی حقوق ، بنیادی فرائض اور ریاستی پالیسی کے ہدایتی اصول بچوں کی نفسیات کے مطابق پیش کیے گئے ہیں۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper