فن فنکار

‘فائٹر’ میں ہریتک کے ساتھ کام کرنے پر سدھارتھ نے کہا،’وہ ایک مکمل ہیرو ہیں‘

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

ممبئی،24نومبر(ایم ملک)ہریتک روشن کے بارے میں بات کرتے ہوئے سدھارتھ آنند نے کہا کہ ان میں ایک فلمساز چھپا ہوا ہے ۔سدھارتھ آنند اور ہریتک روشن سپرہٹ ‘وار کے بعد ایکشن ڈرامہ فا ئٹر کے لیے ایک بار پھر اسکرین پر پارٹنر بننے کے لیے تیار ہیں۔IFFI 2021 کی بات چیت کے دوران، سدھارتھ آنند نے ہریتک روشن کے ساتھ کام کرنے اور انہیں سب سے بہترین بنانے کے بارے میں کھل کر بات کی۔سدھارتھ آنند نے کہا، “وہ (ہریتھک) ایک مکمل ہیرو ہیں۔ واقعی، ایک ڈائریکٹر اپنے اداکار سے اس سے زیادہ کچھ نہیں مانگ سکتا جو ہریتک آپ کو نہیں دے سکتا۔ مجھے لگتا ہے کہ آپ کو واقعی اپنے آپ کو چیلنج کرنا ہوگا اور ایک کو سامنے آنا ہوگا۔
سیٹ پر ہر وقت اور ہر گھنٹے میں کچھ نیا کرنے کے ساتھ اپنی صلاحیتوں کا استعمال کر سکتا ہے ۔ جو میرے خیال میں ابھی تک ہم میں سے کوئی نہیں کر سکا اور یہ ہم سب کے لیے ایک چیلنج ہے ۔”انہوں نے مزید کہا، “ان کے ساتھ رہنا واقعی بہت پرجوش اور متاثر کن ہے اور میں نے اپنے پہلے انٹرویوز میں سے ایک میں کہا تھا کہ میں ہمیشہ سے ہی ہریتک روشن کے ساتھ فلمساز بننے کی خواہش رکھتا تھا کہ میں صرف ان کے ساتھ کام کروں۔
صرف ان کے ذریعے میں اپنے خیالات پیش کر سکتا ہوں اور ان کی رائے حاصل کر سکتا ہوں۔”وہ آگے کہتے ہیں، “کیونکہ اس کے پاس ایک چھپا ہوا فلمساز ہے جو بہت زیادہ اداکار نہیں ہے اور وہ فلم کے وسیع تناظر کو دیکھتا ہے ۔
اس لیے جب آپ اس کے ساتھ 2 ہیرو والی فلم کرتے ہیں تو یہ خوشی کی بات ہے کیونکہ وہ اپنے آپ میں ہے ۔ ٹھیک ہے ۔ بالکل نظر نہیں آتا لیکن فلم کو مضبوط بنانے کے لیے کام کرتا ہے ۔ مجھے لگتا ہے کہ وہ خود کو سب سے آخر میں رکھتا ہے جس کے ساتھ کام کرنا میرے خیال میں بہت خوشی کی بات ہے ۔”فائٹر میں سدھارتھ کے ساتھ دوبارہ کام کرنے پر ہریتھک روشن نے کہا، ’’ہاں یہ بہت پرجوش ہے ، کیونکہ مجھے ایسا لگتا ہے کہ ایک ایسے سیٹ پر واپس آ رہا ہوں جہاں سڈ (سدھارتھ آنند) نے مجھے وار میں ایک خاص اچھا روپ دیا اور اس چیز نے مجھے اس لاعلمی سے آگاہ کیا۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اچھا ہو چکا ہے ، اب اسے بہتر کرنا ہے ۔”ان کا مزید کہنا تھا کہ ’ذاتی طور پر، میں سمجھتا ہوں کہ یہ میری ذمہ داری ہے ، کیونکہ میں اپنے ڈائریکٹر کو مایوس نہیں کرنا چاہتا، جنہوں نے مجھ پر یقین کیا کہ وہ مجھے اس طرح کی فلم میں کاسٹ کریں ۔
اور یہ زیادہ خوفناک ہے کیونکہ اب اسے متاثر کرنا بہت مشکل ہے ۔ کیونکہ میں نے وہ سب کچھ کیا ہے جو میں کر سکتا تھا لیکن اب میں کیا پیش کرنے جا رہا ہوں، یہ وہ چیز ہے جس کے بارے میں سوچ کر میں اپنی راتیں گزار رہا ہوں۔”ہریتھک روشن بھارت کی پہلی فضائی ایکشن فرنچائز ‘فائٹر’ میں پہلی بار دیپیکا پڈوکون کے ساتھ اسکرین پر کام کرتے نظر آئیں گے جس نے مداحوں کو پرجوش کردیا ہے ۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper