فن فنکار

‘چھوری’ آرہی ہے ، ذرا بچ کے رہنا!

Taasir Newspaper
Written by Taasir Newspaper

ممبئی،25نومبر(ایم ملک)ممبئی شہر کی وہ ایک خوفناک رات تھی جب لوگوں نے ایک خوفناک اوتار میں سرخ لباس میں ملبوس ایک خاتون کو اچانک ان کے سامنے نمودار ہوتے دیکھا۔
ذرا تصور کریں، سڑک پر اکیلے چلتے ہوئے ، کسی دکان پر خریداری کرتے ہوئے ، یا کہیں باہر جاتے ہوئے ، اگر آپ کے سامنے کوئی بھوت چل رہا ہو!! یہ یقینی طور پر آپ کو ہنسی خوشی دے گا۔ ایسا ہی کچھ اس وقت ہوا جب ایمیزون اوریجنل فلم چھوری کا ایک کردار چھوٹی مائی اپنے جان لیوا روپ سے شہر میں لوگوں کو خوفزدہ کرتی نظر آئی۔پرائم ویڈیو کے ذریعہ حال ہی میں جاری کردہ ایک کلپ میں چھوٹی مائی کو لوگوں پر اپنی دہشت پھیلاتے ہوئے دیکھا گیا تھا۔ اس کے سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر جاری ہونے والی ویڈیوز میں چھوٹی مائی کہیں سے بھی ڈپارٹمنٹل اسٹور، جاگنگ ٹریک، ساحل سمندر پر نکلتی ہوئی دکھائی دیتی ہے اور یہاں تک کہ آٹو رکشا میں بیٹھے لوگوں کو ڈراتی بھی ہے ۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ اس کی وجہ سے بہت سے لوگ خوف سے چیخ رہے تھے اور اپنی جان بچانے کے لیے تیزی سے بھاگ رہے تھے ۔ لوگوں کو آنے والی ہارر فلم سے آگاہ کرنے کے لیے اس اختراعی آئیڈیا کے ساتھ،امیزون پرائم ویڈیو نے یقیناً فلم کے آغاز سے پہلے ہی جوش و خروش کی سطح کو ایک درجے اوپر لے لیا ہے ۔
چھوری ایک آنے والی ہارر فلم ہے جس کی ہدایت کاری وشال فوریا نے کی ہے اور اسے بھوشن کمار، کرشنن کمار، وکرم ملہوترا، جیک ڈیوس اور شیکھا شرما نے پروڈیوس کیا ہے ۔ مراٹھی فلم لپاچھپی کا ریمیک، اس فلم میں نصرت بھروچا نے مرکزی کردار میں میتا وشیشت، راجیش جیس، سوربھ گوئل اور یانیا بھردواج کے ساتھ اہم کردار ادا کیے ہیں۔ چوری26 نومبر 2021 کو ایمیزون پرائم ویڈیو پر دنیا کے 240 ممالک اور خطوں میں اسٹریم کرنے کے لیے تیار ہے ۔

About the author

Taasir Newspaper

Taasir Newspaper