ملک بھر سے

وزیر اعظم اتوار کو بینک ڈپازٹ انشورنس پروگرام میں جمع کنندگان سے خطاب کریں گے۔

Written by Taasir Newspaper

نئی دہلی ، 11 دسمبر۔ وزیر اعظم نریندر مودی اتوارکودوپہر12 بجے وگیان بھون میں”جماکرتا پہلے: گارنٹیڈ شیڈول ڈپازٹ انشورنس پر Rs.5 لاکھ کی ادائیگی” پرمنعقدتقریب سے خطاب کریں گے۔
وزیر اعظم کے دفتر (پی ایم او) نے ہفتہ کو کہا کہ مرکزی وزیر خزانہ ، وزیر مملکت برائے خزانہ اور آر بی آئی کے گورنر بھی تقریب میں موجود ہوں گے۔
ڈپازٹ انشورنس ہندوستان میں کام کرنے والے تمام کمرشیل بینکوں میں تمام ڈپازٹس جیسے بچت ، فکسڈ ، کرنٹ ، ریکرنگ ڈپازٹس وغیرہ کا احاطہ کرتا ہے۔ ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں کام کرنے والے ریاستی ، مرکزی اور بنیادی کوآپریٹو بینکوں کے جمع بھی شامل ہیں۔ ایک بے مثال بہتری میں ، بینک ڈپازٹ انشورنس کور 1 لاکھ روپے سے بڑھا کر 5 لاکھ روپے کر دیا گیا ہے۔
5 لاکھ روپے فی جمع کرتا فی بینک کے ڈپازٹ انشورنس کوریج کے ساتھ، گزشتہ مالی سال کے آخر میں مکمل طور پر محفوظ اکاؤنٹس کی تعداد 80 فی صد کے بین الاقوامی معیار کے مقابلے اکاؤنٹس کی کل تعداد 98.1فی صد رہی۔
عبوری ادائیگی کی پہلی قسط حال ہی میں ڈپازٹ انشورنس اینڈ کریڈٹ گارنٹی کارپوریشن کے ذریعہ جاری کی گئی ہے ، 16 شہری کوآپریٹو بینکوں کے جمع کنندگان سے موصول ہونے والے دعووں کے خلاف ، جو کہ آر بی آئی کی طرف سے پابندیوں کے تحت ہیں۔ 1 لاکھ سے زیادہ جمع کنندگان کے دعووں کے خلاف متبادل بینک کھاتوں میں 1300 کروڑ روپے سے زیادہ کی ادائیگی کی گئی ہے۔

About the author

Taasir Newspaper