کھیل

ایشیا کپ: بنگلہ دیش نے عمان کو 2-1 سے ہرایا

Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network / Mosherraf

جکارتہ، 24 مئی (یو این آئی) بنگلہ دیش نے منگل کو پول بی کے اپنے دوسرے میچ میں عمان کو 2-1 سے شکست دے کر ہیرو ایشیا کپ میں اپنی پہلی جیت درج کی۔
بنگلہ دیش کو ایک روز قبل جی بی کے ایرینا میں کھیلے گئے میچ میں کوریا کے ہاتھوں 6-1 سے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔
منگل کے میچ میں بنگلہ دیش نے اپنے کوچ گوبی ناتھ کرشنامورتی کے منصوبوں پر بھروسہ کرتے ہوئے ان تمام مواقع کا فائدہ اٹھایا جو ان کے راستے میں آئے۔
میچ کے چھٹے منٹ میں اشرف الاسلام نے پنالٹی کارنر کا فائدہ اٹھاتے ہوئے بنگلہ دیش کی جانب سے پہلا گول کیا۔
عمان کے راشد الفذری نے 17ویں منٹ میں فیلڈ گول کرکے میچ 1-1 سے برابر کردیا۔ اومان کو میچ میں چھ پنالٹی کارنر ملے لیکن ایک کا فائدہ اٹھانے میں ناکام رہے جس نے اس کے جیتنے کے امکانات کو بری طرح متاثر کیا۔ بنگلہ دیش نے عمدہ کھیل پیش کرتے ہوئے میچ کے 40ویں منٹ میں پنالٹی کارنر سے ایک اور گول کر کے محمد رقیب کی مدد سے 2-1 کی برتری حاصل کر لی جس میں میچ کے اختتام تک کوئی فرق نہیں آیا۔بنگلہ دیش کے کوچ گوبی ناتھ نے جیت کے بعد کہاکہ ایشین گیمز کوالیفائر میں عمان کے ہاتھوں 6-2 سے ہارنے کے بعد یہ جیت اچھا لگ رہا ہے۔ آج ہمارے کھلاڑیوں نے بہت اچھا کھیل پیش کیا اور عمان نے بھی اچھا کھیل پیش کیا۔
انہوں نے کہاکہ ’’ہم یہاں اپنے کھیل کو بہتر کرنے کے لیے آئے ہیں۔ ہم اپنے پلان کے مطابق کھیلتے رہیں گے۔ ہم نے ایک ساتھ 13-14 میچز کھیلے ہیں، مجھے خوشی ہے کہ ہم نے بہت سے نئے کھلاڑیوں کے ساتھ ایک اچھی ٹیم بنائی ہے۔

About the author

Taasir Newspaper