تجارت

ایل جی نے او ایل ای ڈی ٹی وی میں گیم شفٹنگ ٹیکنالوجی پیش کیا

Written by Taasir Newspaper

Taasir Urdu News Network / Mosherraf

پٹنہ: ہندوستان کے معروف صارف پائیدار برانڈ،ایل جی الکٹرانکس نے اپنے 2022 کے او ایل ای ڈی ٹی وی لائن اپ کی دستیابی کا اعلان کیا۔ سیس 2022 میں، اس او ایل ای ڈی ٹی وی لائن اپ کو اس کے بہترین تصویری معیار، اعلیٰ کارکردگی، اور دلکش ڈیزائن کے لیے سراہا گیا۔ یہ نئی مصنوعات شاندار عمیق بصریوں کے ساتھ ایک ناقابل یقین ہموار تجربہ فراہم کرتی ہیں۔ 2022 او ایل ای ڈی لائن اپ کے اندر پیش کی جانے والی وسیع ترین رینج، دنیا کے سب سے بڑے او ایل ای ڈی ٹی وی سے لے کر 246 cm (97″) سے لے کر دنیا کے پہلے 106 cm (42″) او ایل ای ڈی ٹی وی تک جو چھوٹے کمروں اور ہر گیم کے لیے بہترین ہے جو کھلاڑی چاہتے ہیں گیم کھیلتے وقت ٹی وی کے قریب رہیں۔ اس کے علاوہ LG اپنی C2 سیریز میں او ایل ای ڈی Evo بھی متعارف کروا رہا ہے۔
وبائی مرض نے صارفین کی ٹی وی دیکھنے کی عادات کو کافی حد تک بدل دیا ہے۔ زیادہ تر صارفین اپنے گھر سے اعلیٰ معیار کا مواد دیکھنا چاہتے ہیں۔ او ایل ای ڈی ٹیکنالوجی میں رہنما، LG صارفین کی بڑھتی ہوئی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے ٹیکنالوجی کو اپ گریڈ کرنا جاری رکھے ہوئے ہے۔ LG عالمی سطح پر او ایل ای ڈی ٹی وی رینج میں جدید ٹیکنالوجی متعارف کرانے کے لیے جانا جاتا ہے، LG نے دنیا کا پہلا او ایل ای ڈی ٹی وی ایجاد کیا ہے جسے رول اپ کیا جا سکتا ہے۔ دنیا کا پہلا رول ایبل او ایل ای ڈی ٹی وی، LG Signature R او ایل ای ڈی کو کہیں بھی رکھا جا سکتا ہے اور اس کے صارف پر مرکوز ڈیزائن کو انجینئرنگ کی حدود کو توڑ کر اس مقام کے طرز زندگی کو پورا کرنے کے لیے بنایا گیا ہے۔
ہک ہیوم کم ڈائریکٹر ہوم انٹرٹینمنٹ ایل جی الکٹرانکس انڈیا نے کہا کہ جیسا کہ ہم اس سال ہندوستانی مارکیٹ میں 25 سال مکمل کر رہے ہیں، ہم اپنے صارفین کی ضروریات کو پورا کرنے اور صارفین کو اعلیٰ ترین معیار کا تجربہ فراہم کرنے کے لیے تکنیکی اور ڈیزائن کی اختراعات کو یکجا کر رہے ہیں۔ ہماری تازہ ترین لائن اپ کی منفرد پیشکش تمام صارفین کو بہترین تجربہ فراہم کرنے کے ہمارے عزم کو ظاہر کرتی ہے۔ ہم اپنے صارفین کے لیے گھریلو تفریح کو بڑھانے کے لیے مسلسل نئے طریقے تلاش کر رہے ہیں، اور جدید مصنوعات کے ساتھ LG پریمیم ٹی وی مارکیٹ میں عالمی رہنما بن گیا ہے۔ OLED TV پورٹ فولیو کو صارفین کے مختلف حصوں سے نمٹنے کے لیے بڑھایا گیا ہے اور ہماری نئی لائن اپ کے ذریعے، ہم OLED TV مارکیٹ میں سب سے مضبوط ہونے کی پوزیشن میں ہیں۔

About the author

Taasir Newspaper