کھیل

جیت کی ہیٹرک کے لئے اترے گی ممبئی

Written by Taasir Newspaper

ممبئی، 08 مئی – پلے آف سے باہر ہونے کے بعد ممبئی انڈینس پیر کو ڈی وائی پاٹل اسٹیڈیم میں اپنے آئی پی ایل میچ میں کولکتہ نائٹ رائیڈرز کے خلاف جیت کی ہیٹ ٹرک مکمل کرنے کی کوشش کرے گی۔
کولکتہ کے بھی 11 میچوں میں سات شکست سے آٹھ پوائنٹس ہیں اور اسے پلے آف کی امیدوں کے لیے ممبئی کے جوابی حملے سے محتاط رہنا ہوگا۔گزشتہ نیلامی میں سب سے مہنگے خریدے گئے ممبئی کے ایشان کشن نے فارم میں واپسی کا عندیہ دیا ہے۔ اس نے پچھلی دو اننگز میں 26 (18) اور 45 (29) رنز بنائے ہیں اور بڑا اسکور بنانے کے لیے تیار ہیں۔ ڈی وائی پاٹل اسٹیڈیم میں اپنے پہلے میچ میں ایشان نے نصف سنچری بنائی تھی۔کولکتہ کے آل راؤنڈر آندرے رسل نے اس سیزن میں بلے اور گیند سے کمال کیا ہے۔ انہوں نے 11 میچوں میں 183.78 کے اسٹرائیک ریٹ سے 272 رنز بنائے ہیں اور 12 وکٹیں حاصل کی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی 12 میں سے 11 وکٹیں ان کی نصف اننگز کے اختتام کے بعد آئی ہیں، جس کی وجہ سے وہ اس فہرست میں براوو اور نٹراجن کے ساتھ کھڑے ہیں۔اس ٹورنامنٹ میں اگر کسی کھلاڑی نے مستقل مزاجی دکھائی ہے۔
تو وہ ممبئی سے تعلق رکھنے والے 19 سالہ تلک ورما ہیں۔ اس نے اس سیزن میں سب سے زیادہ رنز بنائے ہیں۔انہوں نے 10 اننگز میں 136.66 کے اسٹرائیک ریٹ اور 41 کی اوسط سے 328 رنز بنائے ہیں۔
ان کے علاوہ کسی اور بلے باز نے اسپن کے خلاف اتنے رنز نہیں بنائے۔ انہوں نے 150 کے اسٹرائیک ریٹ سے 170 رنز بنائے ہیں جبکہ وہ صرف ایک بار آؤٹ ہوئے ہیں۔کولکتہ کے کپتان شریاس آئر نے اپنی ٹیم کے لیے سب سے زیادہ رنز بنائے۔ انہوں نے 11 میچوں میں 33 کی اوسط سے 330 رنز بنائے ہیں۔
اس نے سات بار 20 یا اس سے زیادہ رنز بنائے ہیں، جس سے وہ خود محفوظ الیون میں جگہ بنالیتے ہیں۔ممبئی کے ایم ایشون اس سیزن میں ممبئی انڈینز کے لیے سب سے زیادہ وکٹیں لینے والے بولر ہیں جنہوں نے چند میچوں میں آؤٹ ہونے کے بعد بھی سات میچوں میں آٹھ وکٹ لیے۔ کولکتہ نے اس سیزن میں کلائی اسپنرز کے خلاف 24 وکٹ گنوائے ہیں اور اس کی اوسط صرف 9.58 ہے۔ممبئی کے نئے فنشر ٹم ڈیوڈ کو گجرات کے خلاف 21 گیندوں پر ناٹ آؤٹ 44 رنز بنانے پر پچھلے میچ میں میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا تھا۔ 2022 میں ٹی 20 میں اس نے ڈیتھ اوورز میں 15 اننگز میں 207.43 کے اسٹرائیک ریٹ سے 251 رنز بنائے ہیں۔

About the author

Taasir Newspaper