بہار

سیلاب کی تیاری کو لےکر ڈی ایم نے کی میٹینگ

Written by Taasir Newspaper
 دربھنگہ(فضا امام) 14 مئی:- کلکٹریٹ کے دربھنگہ میں واقع باباصاحب ڈاکٹر بھیم راؤ امبیڈکر آڈیٹوریم میں ضلعمجسٹریٹ راجیو روشن کی صدارت میں سیلاب سے پہلے کی تیاریوں کے سلسلے میں متعلقہ عہدیداروں، انجینئروں، سرکل افسران کے ساتھ جائزہ میٹنگ منعقد ہوئی۔ اجلاس میں اب تک کی تیاریوں کا تفصیلی جائزہ لیا گیا۔  جھنجھار  پور فلڈ ڈویژن-1، جھنجھار  پور فلڈ ڈویژن-2، دربھنگہ فلڈ ڈویژن، ہتھوری فلڈ ڈویژن اور آبی وسائل محکمہ کے نرملی فلڈ ڈویژن کے ایگزیکٹو انجینئروں نے ان کے پشتوں کی حالت کا جائزہ لیا۔ ضلع مجسٹریٹ نے کہا کہ متعلقہ ڈویژن کا ایگزیکٹو انجینئر سیلاب ڈویژن کی حفاظت کے لئے بھی ذمہ دار ہے جس کا پشتہ دربھنگہ ضلع میں فاصلے تک ہے۔  انہوں نے کٹاؤ کے حساس مقامات پر مٹی سے بھرے تھیلوں کی مناسب تعداد کے انتظامات کرنے کی ہدایت کی۔  اس کے ساتھ ہی تمام سب ڈویژنل افسران اور سرکل افسران کو ہدایت دی گئی کہ وہ اپنے اپنے علاقوں میں پشتوں کا سروے کرائیں اور جن جگہوں پر کام کرنے کی ضرورت ہے، ان جگہوں کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کی ہدایت دی گئی۔ متعلقہ فلڈ ڈویژن کے ایگزیکٹو انجینئر کو تحریری طور پر دیا گیا۔
 انہوں نے ضلع شماریات کے افسر کو ہدایت دی کہ تمام بلاکس میں بارش کے گیجز کی مرمت کرائی جائے۔  بتایا گیا کہ جیل بلاک کو چھوڑ کر باقی تمام بلاکس میں رین گیج کام کر رہی ہے۔ڈیزاسٹر مینجمنٹ آفیسر نے بتایا کہ ضلع میں 20,000 پولی تھین سیٹیں اور 100 لائف جیکٹس دستیاب ہیں۔  ضلع مجسٹریٹ نے سیلاب سے متاثرہ تمام علاقوں کو 500-500 پولی تھین شیٹس، بیرول سب ڈویژن کو 2500 اور بینی پور سب ڈویژن کو 1200 پولی تھین شیٹس فراہم کرنے کی ہدایت دی۔ انہوں نے ڈیزاسٹر مینجمنٹ کو ہدایت کی کہ وہ سب ڈویژنل اور زونل سطحوں پر ڈسٹرکٹ کنٹرول روم اور ڈیزاسٹر کنٹرول روم قائم کرکے ٹیلی فون نمبرز کی تشہیر کریں۔ دستیاب گائے کے شکاریوں کی تصدیق کر کے ان کے نمبر بھیجنے کی ہدایات دی گئیں۔ میٹنگ میں بتایا گیا کہ ایس ڈی آر ایف۔  ضلع میں 05 موٹر ووٹ موجود ہیں جن میں سے 02 آپریشنل اور 03 مرمت کی ضرورت ہے۔  ضلع مجسٹریٹ نے ڈیزاسٹر مینجمنٹ آفیسر کو ہدایت دی کہ وہ ایس ڈی آر ایف، داناپور کو ایک خط بھیج کر ان 03 موٹر ووٹوں کی جلد مرمت کرائیں۔ سیلاب کے دوران اور آتشزدگی کے واقعات کی وجہ سے مکانات کو پہنچنے والے نقصان کی ادائیگی 18 مئی سے پہلے کرنے کی ہدایت۔ اجلاس میں سول سرجن نے بتایا کہ ان کے پاس سانپ کے کاٹنے کے 06 ہزار انجیکشن اور 16 ہزار کتے کے کاٹنے کے انجیکشن کے ساتھ تمام ضروری ادویات وافر مقدار میں دستیاب ہیں اور انہوں نے 28 موبائل میڈیکل ٹیمیں بھی تشکیل دی ہیں۔ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ نے تمام فلڈ ڈویژنوں کو ہدایت دی کہ وہ اپنے سلائس گیٹس کی مرمت کرائیں۔  اس کے ساتھ رورل ورکس ڈپارٹمنٹ کے انجینئروں کو ہدایت دی گئی کہ وہ اپنی سڑکوں کی مرمت کرائیں اور سیلابی علاقوں میں متبادل راستوں کے انتظامات بھی کریں۔
 انہوں نے کہا کہ رورل ورکس ڈیپارٹمنٹ اور روڈ کنسٹرکشن ڈپارٹمنٹ کو چاہیے کہ وہ اپنی سڑکوں پر تمام پل/کلورٹ دکھائی دیں تاکہ پل کو بلاک نہ کیا جائے اور پانی کے بہاؤ میں رکاوٹ پیدا نہ ہو۔  اس کے علاوہ اینٹوں کے تھیلوں کی کافی تعداد میں ذخیرہ کریں، تاکہ ضرورت پڑنے پر سڑک کو چلنے کے قابل بنایا جا سکے۔میٹنگ میں میونسپل کمشنر کمار گورو، ایڈیشنل کلکٹر (ریونیو) وبھوتی رنجن چودھری، سب ڈیویژنل آفیسر صدر سپارش گپتا، سول سرجن ڈاکٹر انیل کمار، ڈی سی ایل آر محمد سعد الحنین، ڈپٹی ڈائریکٹر تعلقات عامہ ناگیندر کمار گپتا وغیرہ موجود تھے۔

About the author

Taasir Newspaper