شوبز

شاہ رخ کی بیٹی سہانا 22 سال کی ہو گئی، گوری نے انہیں سالگرہ کی مبارکباد دی

Written by Taasir Newspaper

ممبئی ،22مئی :اداکار شاہ رخ خان کی بیٹی سہانا خان 22 مئی کو اپنی 22ویں سالگرہ منا رہی ہیں۔ اس خاص موقع پر کرن جوہر سے لے کر فرح خان تک نے سہانا کو سالگرہ کی مبارکباد دی۔ ماں گوری خان اور ان کی بہترین دوست اننیا پانڈے نے سہانا کی تصویر سوشل میڈیا پر شیئر کی اور انہیں سالگرہ کی مبارکباد دی۔
گوری خان نے سہانا کی ان دیکھی تصویر شیئر کی ہے۔ گوری نے سادہ کیپشن لکھا، برتھ ڈے گرل۔ سہانا نے شرمانے والے چہرے کا ایک ایموجی پوسٹ کیا جس پر کئی دل کے جذباتی نشانات ہیں۔ کمنٹ سیکشن میں منیش ملہوترا، نیہا دھوپیا، فرح خان، کرن جوہر، شویتا بچن اور سنجے کپور سمیت کئی مشہور شخصیات نے سہانا کو سالگرہ کی مبارکباد دی۔
اننیا پانڈے نے میڈیا اسٹوری پر سہانا کے ساتھ ایک تصویر شیئر کی۔ انہوں نے کیپشن لکھا، “میری بہترین دوست کو دل کی گہرائیوں سے سالگرہ کی مبارکباد۔ اننیا نے سہانا کے ساتھ بچپن کی ایک تھرو بیک تصویر بھی شیئر کی۔
سہانا خان جلد ہی زویا اختر کی فلم ’دی آرچیز‘ میں نظر آئیں گی۔ سہانا کے علاوہ دو اور اسٹار بچے اس فلم سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے جارہے ہیں۔ سری دیوی اور بونی کپور کی بیٹی خوشی کپور اور دوسرے امیتابھ بچن کے پوتے اگستیہ ننداہیں۔

About the author

Taasir Newspaper