فن فنکار

منور فاروقی نے کنگنا رناوت کا ‘ لاک اپ’ جیتا

Written by Taasir Newspaper

کنگنا رناوت کے شو لاک اپ کو آخر کار فاتح مل گیا۔ ہفتہ کو لاک اپ کے فائنل میں منور فاروقی نے ٹرافی جیتی۔ وہ لاک اپ کے پہلے سیزن کا فاتح بن گیا۔ شو میں انہیں انعام کے طور پر ٹرافی کے ساتھ 20 لاکھ روپے، ایک کار اور اٹلی کا مفت سفر ملا۔ کل چھ فائنلسٹ شو میں پہنچے۔ کنگنا نے سب سے پہلے پرنس نرولا کو شو میں الگ کیا اور بتایا کہ انہیں ان کے ایک کام کے لیے بھیجا گیا تھا نہ کہ بطور مقابلہ۔ اس کا کام گھر کو آگ لگانا اور خاندان کے افراد پر الزام لگانا تھا۔ بدلے میں انہیں ایک ڈیل مل گئی ہے جس کے تحت وہ الٹ بالاجی کی سیریز میں مرکزی کردار ادا کریں گے۔
سب سے پہلے، کنگنا نے شو میں تین فلسٹائن کو فائنل کیا۔ پہلے نمبر پر منور فاروقی، دوسرے نمبر پر انجلی اروڑہ اور تیسرے نمبر پر پائل روہتگی تھیں۔ پہلے اعظم فلہ آؤٹ ہوئے اور پھر شیوم شرما۔ اس کے بعد، باقی تین مقابلہ کرنے والوں میں سے، انجلی پہلے باہر ہوئی اور آخر میں پائل اور منور بچ گئے۔ منور نے پائل کو سخت مقابلہ دیا اور شو کے فاتح بن گئے۔
منور شروع سے ہی شو پر اپنی گرفت برقرار رکھے ہوئے تھے اور وہ بہت اچھا کھیل رہے تھے۔ منور شو کے فاتح ہونے پر بہت خوش تھے اور انہوں نے اس جیت پر سامعین اور شو کے بنانے والوں کا شکریہ ادا کیا۔ اب شائقین کو شو کے دوسرے سیزن کا انتظار ہے۔

About the author

Taasir Newspaper