ملک بھر سے

کواڈ گروپ نے دنیا میں ایک اہم مقام حاصل کیا: پی ایم مودی

Written by Taasir Newspaper

ٹوکیو، 24 مئی:وزیر اعظم نریندر مودی نے یہاں کواڈ لیڈرس سمٹ سے خطاب کیا۔ انہوں نے کہا کہ اتنے کم وقت میں ‘کواڈ گروپ نے دنیا میں ایک اہم مقام بنالیا ہے۔ آج ’کواڈ کا دائرہ وسیع اور موثر ہو گیا ہے۔ ہمارا باہمی اعتماد اور عزم جمہوری قوتوں کو نئی توانائی اور ولولہ دے رہا ہے۔ ‘کواڈ سطح پر ہمارا باہمی تعاون ایک آزاد، کھلے اور جامع’انڈو پیسفک ریجن کو فروغ دے رہا ہے۔ یہ ہم سب کا مشترکہ مقصد ہے۔ کواڈ نے مختصر وقت میں ہند-بحرالکاہل میں امن کو یقینی بنایا ہے۔انہوں نے کہا کہ سب سے پہلے میں آسٹریلیا کے وزیر اعظم انتھونی البنیز کو مبارکباد دیتا ہوں اور الیکشن جیتنے کے لیے اپنی نیک تمناؤں کا اظہار کرتاہوں۔ حلف اٹھانے کے 24 گھنٹے بعد آپ کی ہمارے درمیان موجودگی کواڈ دوستی کی طاقت اور اس کے تئیں آپ کی عزمیت کو ظاہر کرتی ہے۔جاپان کے وزیر اعظم فمیو کشدا نے کہا: روس کا یوکرین پر حملہ اقوام متحدہ کے چارٹر کے اصولوں کو مکمل طور پر چیلنج کرتا ہے۔ ہمیں آسیان، جنوبی ایشیا کے ساتھ ساتھ بحرالکاہل کے جزیرہ نما ممالک کی آوازوں کو غور سے سننا چاہیے۔ تاکہ تعاون کو آگے بڑھایا جاسکے، جو ہند-بحرالکاہل خطے کے مسائل کو فوری طور پر حل کرنے کے لیے سازگار ہو۔
کواڈ سمٹ کے بارے میں وائٹ ہاؤس نے کہا ہے – کواڈ لیڈرز ٹوکیو سربراہی اجلاس میں ایک بڑے سمندری اقدام کا خیرمقدم کریں گے۔ فار میری ٹائم ڈومین آگاہی (آئی پی ایم ڈی اے) کے لئے انڈو پیسیفک پارٹنرشپ سے ‘ڈارک شپنگ کو ٹریک کرنے کی اجازت ملے گی۔ کواڈ پارٹنرز خلائی بنیاد پر شہری زمین کے مشاہدے کے ڈیٹا کے آزاد، مکمل اور کھلے اشتراک کے لیے اپنے وعدوں کو مضبوط کریں گے اور خطے اور عالمی سطح پر اوپن سائنس کے تصور کو مشترکہ طور پر تیار اور فروغ دیں گے۔نئے مشترکہ سائبر اصولوں کی رہنمائی میں، کواڈ سائبر سکیورٹی پارٹنرشپ سائبر سکیورٹی کمزوریوں اور سائبر خطرات کے جواب میں چار ممالک میں لچک پیدا کرے گی۔ کواڈ کنٹری کمپیوٹرز ایمرجنسی رسپانس ٹیموں کے درمیان معلومات کے تبادلے کو مضبوط بنائیں گے۔
قابل ذکر ہے کہ یہ کانفرنس ٹوکیو میں روس-یوکرین جنگ اور کووڈ-19 کے درمیان شروع ہوئی ہے۔ ٹوکیو میں ہندوستان، امریکہ، جاپان اور آسٹریلیا کے سربراہان مملکت نے ملاقات کی۔ ہندوستان کے وزیر اعظم نریندر مودی، جاپان کے وزیر اعظم فمیو کشیدا، امریکہ کے صدر جو بائیڈن، آسٹریلیا کے وزیر اعظم انتھونی البنیز اس سمٹ میں شرکت کر رہے ہیں۔ کواڈ لیڈرز کے اجلاس میں روس یوکرین جنگ سمیت کئی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

About the author

Taasir Newspaper