ملک بھر سے

اسٹاک مارکیٹ میں 1 دن کی گراوٹ کے بعد واپسی، سینسیکس 557 پوائنٹس تک اچھلا۔

Written by Taasir Newspaper

نئی دہلی، 23 جون۔ بدھ کو زبردست گراوٹ کے بعد ہندوستانی اسٹاک مارکیٹ میں ایک بار پھر تیزی کا رجحان دکھائی دے رہا ہے۔ سینسیکس اور نفٹی دونوں انڈیکس مسلسل خریداری کی حمایت کے ساتھ تیزی کا رجحان برقرار رکھے ہوئے ہیں۔ اب تک اسٹاک مارکیٹ میں 1 فیصد سے زیادہ اضافے کے ساتھ کاروبار دیکھا جا رہا ہے۔
ہیروموٹوکارپ ، آئشرموٹرس ، ماروتی سزوکی، آئی سی آئی سی آئی بینک اوربھارتی ایئرٹیل کے حصص ٹریڈنگ کے ابتدائی 1 گھنٹے میں مستحکم رجحان برقرار رکھے ہوئے ہیں۔ دوسری طرف اپولو ہاسپٹلس، ٹائٹن کمپنی، پاور گرڈ کارپوریشن اور او این جی سی کے حصص فروخت کے دباؤ میں گراوٹ کے ساتھ تجارت کرتے ہوئے دیکھے جا رہے ہیں۔ ابتدائی تجارت میں سب سے زیادہ خرید و فروخت ٹی سی ایس کے حصص میں دیکھی گئی ہے، جس میں اب تک 500 کروڑ روپے کا سودا ہو چکا ہے۔ اسی طرح ریلائنس انڈسٹریز کے شیئرز بھی اب تک 466 کروڑ روپے میں خریدے اور بیچے گئے ہیں۔
بامبے اسٹاک ایکسچینج (بی ایس ای) کا سینسیکس آج 150.22 پوائنٹس کے اضافے کے ساتھ 51,972.75 پوائنٹس پر کھلا۔ کاروبار شروع ہوتے ہی بازار میں ہر طرف خرید و فروخت شروع ہوگئی، جس کی وجہ سے سینسیکس تیزی سے آگے بڑھنے لگا۔ ٹریڈنگ کے پہلے آدھے گھنٹے میں مسلسل خریداری کی حمایت پر سینسیکس 547.30 پوائنٹس چھلانگ لگا کر 52,369.83 پوائنٹس کی سطح پر پہنچ گیا۔
تاہم، اس سطح تک پہنچنے کے بعد، خرید کی رفتار سست ہونے اور معمولی فروخت شروع ہونے کی وجہ سے سینسیکس کی رفتار نے بھی کچھ وقت کے لیے وقفہ لیا۔ لیکن کچھ دیر بعد ایک بار پھر بازار میں خرید کا زور بڑھ گیا جس کی وجہ سے سینسیکس ایک بار پھر تیزی سے آگے بڑھنے لگا۔ مسلسل خرید و فروخت کے درمیان پہلے 1 گھنٹے تک ٹریڈنگ کے بعد سینسیکس 557.73 پوائنٹس کی مضبوطی کے ساتھ 52,380.26 پوائنٹس کی سطح پر ٹریڈ کر رہا تھا۔
سینسیکس کی طرح، نیشنل اسٹاک ایکسچینج (این ایس ای) کے نفٹی نے آج 15,451.55 پوائنٹس کی سطح سے 38.25 پوائنٹس کے اضافے کے ساتھ کاروبار شروع کیا۔ مارکیٹ میں مسلسل خرید کے سہارے سے نفٹی نے بھی کاروبار شروع ہوتے ہی تیزی کا راستہ اختیار کیا۔ مسلسل خریداری کی حمایت کے ساتھ، نفٹی نے ٹریڈنگ کے پہلے نصف گھنٹے میں 164.65 پوائنٹس کا اضافہ کیا اور 15,577.95 پوائنٹس کی سطح پر پہنچ گیا
اس سطح پر معمولی فروخت کی وجہ سے نفٹی کی رفتار کچھ وقت کے لیے سست ہوتی دیکھی گئی۔ لیکن تھوڑی دیر بعد اس انڈیکس نے پھر تیزی کا راستہ اختیار کیا۔ ابھی تک، نفٹی ٹریڈنگ میں 1 فیصد سے زیادہ اضافے کے ساتھ ٹریڈ کر رہا ہے۔ مسلسل خرید و فروخت کے درمیان پہلے 1 گھنٹے تک ٹریڈنگ کے بعد انڈیکس 175.20 پوائنٹس کے اضافے کے ساتھ 15,588.50 پوائنٹس کی سطح پر ٹریڈ کر رہا تھا۔

About the author

Taasir Newspaper