ریاست

آئی ٹی بی پی کے جوانوں نے درجنوں امرناتھ یاتریوں کو آکسیجن دے کر ان کا علاج کیا۔

Written by Taasir Newspaper

نئی دہلی، 03 جولائی۔ انڈو تبت بارڈر پولیس (ITBP)، بچاؤ کارروائیوں میں ماہر پہاڑی تربیت یافتہ فورس، امرناتھ یاترا 2022 کے لیے حفاظتی فرائض انجام دے رہی ہے اور ساتھ ہی یاترا کے دوران اونچائی پر ضرورت مند مسافروں کو آکسیجن کی مدد فراہم کر رہی ہے۔
آئی ٹی بی پی کے ترجمان وویک پانڈے کے مطابق 2 جولائی تک آئی ٹی بی پی نے 50 سے زائد مسافروں کو آکسیجن کی مدد فراہم کی جو آکسیجن کی ضرورت کی وجہ سے بیمار محسوس کر رہے تھے۔
شیش ناگ (12324 فٹ) سے مہاگون ٹاپ (14000 فٹ) تک کے سفری راستے پر آئی ٹی بی پی کے اہلکار اکثر آتے رہتے ہیں، جہاں سانس لینے میں دشواری اور اونچائی پر اثر کے ایسے واقعات دیکھے جا رہے ہیں۔
آئی ٹی بی پی کے اہلکاروں سے کہا گیا ہے کہ وہ ایسے مسافروں پر نظر رکھیں جو سانس لینے میں دشواری اور اونچائی کی بیماری کی علامات ظاہر کرتے ہیں۔ ITBP نے اپنے طبی امدادی نظام کو ہائی الرٹ پر رکھا ہے کیونکہ کچھ مسافروں میں اچانک ایسی علامات ظاہر ہو رہی ہیں۔ آئی ٹی بی پی کے ڈاکٹر آکسیجن سلنڈر کے ساتھ ہیں اور ضرورت مند یاتریوں کو آکسیجن فراہم کر رہے ہیں۔ ان کا بلڈ پریشر بھی چیک کیا جاتا ہے۔
ITBP مسافروں کو ضرورت پڑنے پر ابتدائی طبی امداد بھی فراہم کر رہا ہے اور ان مسافروں کی مدد کے لیے علاقوں میں گشت کر رہا ہے جنہیں کسی بھی قسم کی طبی امداد کی ضرورت ہے۔ آئی ٹی بی پی کے اہلکار بھی زخمیوں کو اسپتال اور انہیں اسٹریچر پر شیش ناگ کیمپ لے جا رہے ہیں۔
آئی ٹی بی پی کئی سالوں سے سفر کے دوران اس طرح کی مدد فراہم کرتا رہا ہے۔ 2019 میں بھی ITBP کے اہلکاروں کو خطرناک لینڈ سلائیڈنگ کے شکار علاقوں کو عبور کرنے کے لیے مسافروں کی سہولت کے لیے خطرناک گرنے والے پتھروں سے بچانے کے لیے شیلڈ دیواریں بناتے ہوئے دیکھا گیا تھا اور مسافروں کو بہہ جانے والی نالوں پر پلوں کو محفوظ بناتے ہوئے دیکھا گیا تھا۔ آئی ٹی بی پی نے اس سال بھی سینکڑوں ضرورت مند مسافروں کو آکسیجن فراہم کی تھی۔

About the author

Taasir Newspaper