ملک بھر سے

اگنیویر بھرتی امتحان کی تیاری کوٹا میں کی جائے گی۔

Written by Taasir Newspaper

کوٹا، 03 جولائی۔ مرکزی حکومت نے بھارتی فوج میں بھرتی کے لیے اگنیویر اسکیم نافذ کی ہے، جس کے ذریعے اب بھارتی فوج، فضائیہ اور بحریہ میں 4 سال کے لیے سپاہیوں کو بھرتی کیا جائے گا۔ ملک بھر میں بے روزگار تنظیموں اور اپوزیشن جماعتوں کے احتجاج کے باوجود مودی حکومت نے ملک کے مفاد میں بھرتی کا عمل شروع کر دیا ہے۔
دارالحکومت کوٹا میں انجینئرنگ اور میڈیکل کوچنگ کے ساتھ ساتھ، اب معروف کوچنگ انسٹی ٹیوٹ ریزوننس نے اگنیویر بھرتی امتحان کی تیاری کے لیے آن لائن اور آف لائن کلاس روم کوچنگ شروع کرنے کا اعلان کیا ہے۔
کمل سنگھ چوہان، ریزوننس کے اگنیویر ڈویڑن کے سربراہ نے بتایا کہ انسٹی ٹیوٹ نے ایئر فورس اگنیویر بھرتی امتحان کے لیے کوچنگ کورس تیار کیا ہے۔ آرمی اور نیوی کے امتحانات کی کوچنگ کے لیے بھی ایک کورس تیار کیا جا رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس طرح کی اسکیم سے طلباء کو روزگار کے نئے مواقع ملیں گے۔ نوجوان امیدواروں کی مدد کے لیے گونج نے ملک کے مفاد میں کلاس روم کوچنگ کی پہل کی ہے۔ اس میں پیرا اسکولنگ پروگرام ڈویڑن (PSPD) اگنیویر بھرتی اسکیم کے لیے مختصر مدت اور طویل مدتی کورسز شروع کیے جائیں گے۔
24 جولائی سے شروع ہونے والے ایئر فورس اگنیویر امتحان کی کوچنگ کے لیے 5 جولائی 2022 تک ریزوننس کے ذریعے رجسٹریشن کیا جائے گا۔ یہ کورس اگنیویر وایو کے لیے تیار کیا گیا ہے۔ جلد ہی نیول اور آرمی سروسز کے کورسز بھی شروع کیے جائیں گے۔ نوجوان بے روزگاروں نے کوٹا میں اگنیویر امتحان کے لیے کوچنگ کے آغاز کا خیرمقدم کیا ہے، کیونکہ اس تیاری سے انہیں منتخب ہونے میں مدد ملے گی۔
چوہان نے مطلع کیا کہ اگنیویر پہلے بھرتی امتحان کے طلباء کو لائیو اور ریکارڈ شدہ لیکچرز، ٹیسٹ پیپرز، اسٹڈی میٹریل اور فرضی ٹیسٹ حاصل کریں گے۔ یہ فرضی ٹیسٹ بھی کمپیوٹر بیسڈ ٹیسٹ جیسا ہوگا۔ اس میں 24 جولائی کے امتحان کے لیے 15 روزہ شاٹ کورس شروع کیا جا رہا ہے۔ جس کی فیس تقریباً 5000 روپے ہوگی۔ جلد ہی 3 ماہ کے طویل مدتی کورسز کا آغاز کیا جائے گا جس کی فیس 12 ہزار روپے ہوگی۔
اگنیویر وایو کورس میں فزکس، میتھس، انگلش، ریزننگ ایبلٹی اور جنرل اویرنس کو شامل کیا گیا ہے۔ جبکہ آرمی اور نیوی اگنیور کے امتحان میں دیگر مضامین کو بھی شامل کیا جائے گا۔ ان میں آٹھویں، دسویں اور بارہویں کے طلباء لیے جائیں گے۔ ان کے کورس میں فزکس، میتھمیٹکس، کیمسٹری، باٹنی، زولوجی کی تیاری کی جائے گی۔ زبان میں انگریزی اور ہندی کی تیاری کے ساتھ ساتھ ریزننگ ایبیلیٹی ،کوانٹیٹی اپٹیٹیوڈ، جنرل نالج،جنرل سائنس اورکرنٹ افیئرس کی تیاری بھی کی جائے گی۔
ایئر فورس نے اگنیویر وایو کے لیے 3500 جوانوں کو بھرتی کیا ہے۔ اس میں 12ویں سائنس کا ہونا ضروری ہے۔ اس کے علاوہ پولی ٹیکنک والے طالب علم کو ترجیح دی جائے گی۔ اس میں شرکت کرنے والے طلباء یا تو فزکس اور میتھس کا امتحان دے سکتے ہیں جو 60 منٹ کا ہوگا۔ اس میں 75 سوالات پوچھے جائیں گے۔ اس کے علاوہ طلباء دیگر فیکلٹیز میں استدلال یا عمومی آگاہی کے ساتھ انگریزی کا پرچہ دے سکتے ہیں۔ یہ 45 منٹ کا ہوگا۔ جس میں 50 سوالات پوچھے جائیں گے۔ طلباء دونوں کو ملا کر امتحان دے سکتے ہیں۔ یہ امتحان 85 منٹ کا ہوگا جس میں 100 سوالات پوچھے جائیں گے۔

About the author

Taasir Newspaper