اے آئی ایم آئی ایم اسٹوڈنٹ ونگ کی اب مونگیر یونیورسٹی انتخابات پر نظر ، امیدواروں کو میدان میں اتارنے پر منتھن جاری

تاثیر،۱۲مارچ ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

منگیر یونیورسٹی میں اے آئی ایم آئی ایم اسٹوڈنٹ یونین کا اجلاس
ریاستی سکریٹری محمد سالک کی ہدایت پر اے آئی ایم آئی ایم طلبہ یونین کا ایک اجلاس مونگیر یونیورسٹی میں منعقد ہوا جس کی صدارت اشرف آزاد نے کی۔ اس میٹنگ کا انعقاد طلبہ کو اکٹھا کرنے اور کیمپس میں طلبہ یونین کی موجودگی کو مضبوط کرنے کے لیے کیا گیا تھا۔ اے آئی ایم آئی ایم طلبہ یونین بہار میں اپنی رسائی کو بڑھانے کی کوشش کر رہی ہے اور یہ میٹنگ اسی حکمت عملی کا حصہ تھی۔ اشرف آزاد، جنہوں نے میٹنگ کی صدارت کی، نے اے آئی ایم آئی ایم کے نظریہ کی اہمیت اور اس کی حمایت کے لیے طلباء کے اکٹھے ہونے کی ضرورت پر زور دیا۔
میٹنگ کے دوران کئی طلبہ نے اے آئی ایم آئی ایم کی رکنیت لی۔ پارٹی کے سماجی انصاف اور مساوات کے پیغام نے بہت سے طلباء سے اپیل کی، جنہوں نے اے آئی ایم آئی ایم کو اپنے تحفظات اٹھانے اور اپنے حقوق کے لیے لڑنے کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر دیکھا۔ اے آئی ایم آئی ایم میں شامل ہونے والے طلبہ نے پارٹی سے اپنی وابستگی کا اظہار کیا اور آنے والے مونگیر یونیورسٹی طلبہ یونین کے انتخابات میں اس کی کامیابی کے لیے کام کرنے کی خواہش ظاہر کی۔
میٹنگ کا بنیادی مقصد کیمپس میں اے آئی ایم آئی ایم کی موجودگی کو مضبوط کرنا اور مونگیر یونیورسٹی کے طلباء یونین کے آئندہ انتخابات کی تیاری کرنا تھا۔ طلبہ یونین کا مقصد ان انتخابات میں کامیابی حاصل کرنے کی ہر ممکن کوشش کرنا اور کیمپس میں طلبہ کی آواز کی نمائندگی کرنا ہے۔ یہ میٹنگ اس مقصد کے حصول کی طرف ایک قدم تھا، کیونکہ اس نے ہم خیال لوگوں کو اکٹھا کیا جو طلبہ یونین کے مفاد کے لیے پرعزم ہیں۔ مل کر کام کرنے سے، اے آئی ایم آئی ایم کے حامی کیمپس پر مثبت اثر ڈالنے اور طلباء کے لیے معنی خیز تبدیلی پیدا کرنے کی امید کرتے ہیں۔