کانگریس میں شکست کے خوف سے کوئی الیکشن لڑنے کو تیار نہیں، میں اسے جمہوریت میں ٹھیک نہیں سمجھتا: شیوراج

تاثیر،۲۱مارچ ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ودیشا، 21 مارچ: سابق وزیر اعلیٰ شیوراج سنگھ چوہان نے کانگریس امیدواروں کی فہرست جاری نہ ہونے پر تنقید کی ہے۔ انہوں نے کہا ہے کہ شکست کے خوف سے کوئی الیکشن لڑنے کو تیار نہیں۔ میں جمہوریت میں اسے ٹھیک نہیں سمجھتا۔
وزیر اعلیٰ چوہان جمعرات کو گنج باسودا میں میڈیا سے بات کر رہے تھے۔ انہوں نے کہا کہ میں پاوں والا بھی ہوں اور سائیکل والا بھی۔ دراصل بی جے پی نے شیوراج سنگھ چوہان کو ودیشا-رائسن لوک سبھا سیٹ سے اپنا امیدوار بنایا ہے۔ وہ اس سیٹ سے چھٹی بار لوک سبھا الیکشن لڑیں گے۔ اس بار ان کی انتخابی مہم کا انداز بالکل مختلف نظر آرہا ہے۔ وہ مختلف اسمبلی حلقوں کا دورہ کر رہے ہیں اور عام لوگوں سے ملاقاتیں کر رہے ہیں۔
اپنی سادگی سے سب کا دل جیتنے والے شیوراج سنگھ جمعرات کو لاڈلی بہنوں سے ملنے بھوپال سے گنج بسودا جانے والی بلاس پور ایکسپریس ٹرین میں سوار ہوئے، جہاں وہ روڈ شو کریں گے اور روشن خیال لوگوں کی میٹنگ میں شرکت کریں گے، پھر لاڈلی بہنوں کے ساتھ بات چیت کریں گے۔
کارکنوں کو ان کے ٹرین سے سفر کے بارے میں خبر لگتے ہی جگہ جگہ ریلوے اسٹیشنوں پر ان کا استقبال کیا گیا۔ عام مسافروں کی طرح انہوں نے ٹرین میں دوسرے مسافروں سے بات چیت کی۔ ودیشا ریلوے اسٹیشن پر علاقائی ایم ایل اے مکیش ٹنڈن سمیت بڑی تعداد میں بی جے پی کارکنوں نے ان کا استقبال کیا۔ کچھ کارکن ان کے ساتھ گنج باسودا کے لیے روانہ ہوئے۔
اپنے ٹرین کے سفر کا ذکر کرتے ہوئے سابق وزیر اعلیٰ شیوراج نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم ایکس پر لکھا کہ بھوپال سے گنج باسودا تک ٹرین سے سفر کے دوران بہت سی یادیں تازہ ہو رہی ہیں۔ سفر کا یہ تجربہ خوشگوار ہے۔آج بلاس پور ایکسپریس لوگوں کی محبت اور اعتماد کی ایک سپر فاسٹ ٹرین بن چکی ہے۔ ودیشا کے لوگو! دل کی گہرائیوں سے آپ کا شکریہ۔ آپ کے آشیرواد اور محبتوں کے سامنے جھولی چھوٹی پڑ گئی ہے۔ اس محبت کا قرض کیسے اتاروں گا، زندگی کا ہر لمحہ آپ کی خدمت میں گزارنے کی کوشش کروں گا۔ اس سفر میں ان کی اہلیہ سادھنا سنگھ چوہان بھی ان کے ساتھ موجود تھیں۔