استری 2 کا ٹیزر آن لائن لیک ہوا، تمنا بھاٹیہ ایک خاص کیمیو میں نظر آئیں

تاثیر۱۵      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

پین انڈیا اسٹار تمنا بھاٹیہ “ارنمنائی 4” کے ساتھ تمل باکس آفس پر طوفان برپا کرنے کے بعد، بالی ووڈ باکس آفس پر تہلکہ مچانے کے لیے پوری طرح تیار ہیں اور بہت انتظار کی جانے والی “استری 2″ میں اپنی خاص کردار کے ساتھ۔ فلم کا ٹیزر، جسے خصوصی طور پر تھیٹروں میں شو ”منجیا” کے ساتھ ریلیز کیا گیا، ایک مداح نے آن لائن لیک کر دیا۔ فلم کی جھلک کے مطابق تمنا اسپیشل ڈانس نمبر میں نظر آئیں گی۔
ٹیزر میں ان کی جھلک نے یقیناً مداحوں میں جوش بڑھا دیا ہے، جو تھیٹر میں فلم دیکھنے کے منتظر ہیں۔ اس سے قبل تمنا نے “جیلر” کے “کاولہ” اور “ارنمنائی 4” کے “اچاچو” جیسے گانوں میں کام کیا تھا، جس نے انٹرنیٹ پر دھوم مچا دی تھی۔ ’’استری 2‘‘ کی جھلک کے مطابق نیا ٹریک بھی ریکارڈ توڑنے والا ہے! دریں اثنا، تمنا نے اپنے سال کی شروعات ”آرنمنائی 4” کے ساتھ کی، جو 2024 کی تمل انڈسٹری کی پہلی ہٹ فلم بن کر ابھری۔ اس نے باکس آفس پر 100 کروڑ روپے کا ہندسہ عبور کیا اور تمنا کی بہترین ہٹ فلموں میں سے ایک بن گئی۔
‘استری 2’ کی بات کریں تو راجکمار راؤ، ابھیشیک بنرجی، اپارشکتی کھرانہ، شردھا کپور اور پنکج ترپاٹھی کی اداکاری والی یہ فلم رواں سال 15 اگست کو ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ امر کوشک کی ہدایت کاری میں بننے والی ہارر کامیڈی فلم استری کا سیکوئل ہے جو 2018 میں ریلیز ہوئی تھی۔