اوم پرکاش راج بھر کے بیٹے کو ملا پورا ووٹ بی جے پی کا ہے – انیل راج بھر

تاثیر۱۵      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

وارانسی، 15 جون: اتر پردیش حکومت کے وزیر اور وارانسی کی شیو پور اسمبلی کے ایم ایل اے انل راج بھر نے ہفتہ کو بڑا بیان دیا۔ وزیر انل راج بھر نے کہا کہ راج بھر سماج نے خود کو سہیل دیو بھارتیہ سماج پارٹی کے صدر اوم پرکاش راج بھر سے الگ کر لیا ہے۔ گھوسی میں ان کے بیٹے کو جو ووٹ ملا وہ بی جے پی کا ہے۔ لیلاوتی راج بھر نے بھی گھوسی سیٹ سے الیکشن لڑا اور سینتالیس ہزار ووٹ حاصل کیے۔
وزیر انل راج بھر نے کہا کہ اوم پرکاش راج بھر ظہورآباد اسمبلی سیٹ سے ایم ایل اے ہیں۔ بی جے پی امیدوار کو ظہور آباد سیٹ پر بہتر مقابلہ کرنا چاہیے تھا لیکن نتیجہ مختلف تھا۔ ظہور آباد میں بی جے پی امیدوار کو پندرہ ہزار کم ووٹ ملے۔اوم پرکاش راج بھر کے وائرل ویڈیو پر انہوں نے کہا کہ اگر ویڈیو کو توڑ مروڑ کر پیش کیا گیا ہے تو اس کی جانچ ہونی چاہئے۔ ویڈیو کی حقیقت آسانی سے سامنے آسکتی ہے۔
اوم پرکاش کو مشورہ دیتے ہوئے انل نے کہا کہ وہ اتحاد کے شراکت دار ہیں۔ انہیں ہر بیان سوچ سمجھ کر دینا چاہیے۔ جمہوریت میں ہمیشہ فتح اور شکست ہوتی ہے۔ میڈیا میں رہنے کے لیے بیانات دینے سے گریز کرنا چاہیے۔ بی جے پی کے سپریم لیڈر ہونے کی وجہ سے ان کے بیٹے کو گھوسی میں ووٹ ملے۔ شکست کے بعد اوم پرکاش کو اپنی پارٹی کے لیڈروں کے ساتھ جائزہ لینا چاہیے۔