ایل ڈی اے ملازم لیڈر شیو پرتاپ کے خلاف غیر متناسب اثاثہ جات کا مقدمہ درج

تاثیر۱۵      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

لکھنؤ، 15 جون: لکھنؤ ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے ملازم لیڈر شیو پرتاپ سنگھ کے خلاف غیر متناسب اثاثوں کا معاملہ درج کیا گیا ہے۔ جانچ کے بعد ویجیلنس نے حکومت کی اجازت سے یہ کیس درج کیا ہے۔ ملازم لیڈر شیو پرتاپ سنگھ پر پہلے بھی کئی بار بدعنوانی کے الزامات لگ چکے ہیں۔رام کشور شکلا نے اتھارٹی ملازم لیڈر شیو پرتاپ سنگھ کی جائیداد کی جانچ کے لیے درخواست دی تھی۔ جس کے بعد جانچ ویجیلنس کو سونپ دی گئی۔ غیر متناسب اثاثوں کی چھان بین کے دوران ویجیلنس حکام نے کچھ معلومات اکٹھی کیں اور اس کی بنیاد پر حکومت سے مقدمہ درج کرنے کی اجازت مانگی گئی۔ جس پر پرنسپل سکریٹری سطح سے احکامات دیے گئے۔
ملازم لیڈر شیو پرتاپ سنگھ نے اپنے اوپر لگائے گئے الزامات کو جھوٹا قرار دیا۔ شیو پرتاپ نے کہا کہ جب سے تحقیقات چل رہی ہے، رام کشور شکلا کو کئی بار کاغذی نوٹس بھیجے گئے لیکن آج تک کسی نے ان کا چہرہ نہیں دیکھا۔ رام کشور کے پتے پر بھیجا گیا کوئی نوٹس موصول نہیں ہوا۔ اب میرے خلاف مقدمہ چل رہا ہے، تو میں کہوں، فیصلہ عدالت میں ہو گا۔
ان کا کہنا تھا کہ ویجیلنس افسران کو تفتیش میں جو بھی ثبوت ملے ہیں اس کی بنیاد پر عدالت میں آئیں گے اور میرے پاس جو بھی دستاویزات ہیں میں اسے عدالت میں پیش کروں گا۔ پھر شکایت کنندہ رام کشور شکلا کو بھی آگے آنا پڑے گا۔ غیر متناسب اثاثوں کی شکایت سے لے کر مقدمہ درج کرنے تک میرے خلاف سازش کی جا رہی ہے۔
لکھنؤ ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے ملازمین کے مطابق شیو پرتاپ سنگھ نے سینکڑوں لوگوں کی مدد کی ہے۔ مفت میں مدد کرنے والے شیو پرتاپ کو پھنسایا جا رہا ہے۔ آج تک وہ کئی نیلامیوں میں دوسروں کو معلومات دے کر گھر حاصل کر چکا ہے۔ غریب اور کمزور لوگوں کی ہر ممکن مدد کی ہے۔ جیسے ہی آپ اتھارٹی کی پرانی عمارت میں آتے ہیں تو دائیں طرف شیو پرتاپ سنگھ کی ملازم تنظیم کا دفتر موجود ہے۔