ایکشن سے بھر پور فلم’’ کِل‘‘ 5 جولائی کوہو گی ریلیز

تاثیر۲۷      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

پٹنہ پہنچے فلم ادا کار، انوکس میں میڈیا نمائندوں کو دکھائی گئی فلم
پٹنہ ،27 جون : ایکشن تھرلر بالی ووڈ فلم ‘’’کِل‘‘ کے لیے مداحوں اور شائقین کا انتظار چند روز میں ختم ہونے والا ہے۔ ایکشن سے بھر پور فلم’’ کِل‘‘ 5 جولائی کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے کے لیے تیار ہے۔ریلیز ہونے سے قبل آج سٹی سینٹر مال واقع انوکس فلم تھیٹر میں میڈیا نمائندوں اور دیگر مخصوص لوگوں کو دکھائی گئی ۔ اس موقع پر فلم کے مرکزی کر دار ادا کرنے والے اداکاربھی موجود تھے ۔ فلم کی کہانی ہدایت کار نکھل ناگیش بھٹ نے خود ٹرین پر حملے کے بعد لکھی ہے۔ فلم میں راگھو جویال، لکشیہ اور تانیا مانیکتلا مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں۔ فلم کی ہدایت کاری نکھل ناگیش بھٹ نے کی ہے اور اسے دھرما پروڈکشن اور سکھیا انٹرٹینمنٹ نے پروڈیوس کیا ہے۔ فلم کو عالمی سطح پر ٹی آئی ایف ایف اورفنٹاسٹک فیسٹ کے ذریعے تسلیم کیا گیا ہے۔
کِل ہندوستانی فوج میں ایک کمانڈو (لکشیہ) کی کہانی پر مبنی فلم ہے، جو اپنی گرل فرینڈ تولیکا (تانیا مانیکتالا) سے ملنے کے لیے ٹرین میں سوار ہوتا ہے اس سے پہلے کہ اس کے والدین اس کی شادی کسی اور سے کر دیں۔ فلم ایک خطرناک موڑ لیتی ہے جب فینی (راگھو جوئیل) اور غنڈوں کا ایک گروپ ٹرین پر حملہ کرتا ہے اور کمانڈوز ایک خونی جنگ میں مصروف ہوتے ہیں، جو خود کو اور سب کو بچانے کے لیے اینٹ کا جواب پتھر سے دیتے ہیں۔ دھرما پروڈکشن اور سکھیا انٹرٹینمنٹ کی طرف سے پروڈیوس کردہ فلم کِل 5 جولائی کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے والی ہے۔ فلم کی ریلیز سے قبل، فلم کو پونے، پٹنہ، ممبئی، چندی گڑھ اور دہلی میں میڈیا کے نمائندوں کو دکھایا گیاہے۔ فلم میں پولیس اہلکاروں سمیت کئی لوگوں کو قتل کرنے کے بعد یہ گینگ تلیکا کی پٹائی بھی کرتا ہے جس کے بعد حملہ آور اسے اغوا کرکے دوسری بوگی میں لے جاتے ہیں۔ اس کے بعد وہ سلسلہ شروع ہوتا ہے جس میں حیوانیت کی تمام حدیں پار ہو جاتی ہیں۔ ایسے میں اسے انتہائی ظالمانہ اور پرتشدد کہنا غلط نہ ہوگا۔
اس فلم کو ‘انڈیا کی سب سے زیادہ پرتشدد اور گوریسٹ فلم کا ٹیگ ملا ہے۔
فلم میں کوئی بڑا اداکار نہیں ہے لیکن جس طرح سے دھرما پروڈکشن نے اس فلم کو پیش کیا ہے اسے دیکھ کر لگتا ہے کہ یہ فلم ڈارک ہارس ثابت ہوسکتی ہے۔ یہ یقینی ہے کہ راگھو کو ولن کے روپ میں دیکھ کر ہر کوئی حیران رہ جائے گا۔ فلم کی کہانی عام فلموں کی طرح ہو سکتی ہے لیکن ‘کِل کا یو ایس پی اس کا ایکشن ہے۔ فلم کی کہانی ہدایت کار نکھل ناگیش بھٹ کے اپنے تجربے سے متاثر ہے۔ وہ خود بھی ٹرین پر ایسے حملے کا تجربہ کر چکے ہیں۔فلم کِل 5 جولائی 2024 کو سینما گھروں میں ریلیز ہونے کے لیے تیار ہے۔