باکس آفس پر ‘چندو چیمپئن’ کی سست شروعات

تاثیر۱۵      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ممبئی 15 جون :کارتک آرین کی بہت انتظار کی جانے والی فلم ‘ چندو چیمپئن’ جمعہ کو ریلیز ہوئی۔ گزشتہ کئی دنوں سے اس فلم کو لے کر کافی چرچے ہو رہے تھے۔ آخر کار فلم ریلیز ہو گئی ہے اور اس کی پہلے دن کی کمائی کے اعداد و شمار سامنے آ گئے ہیں۔ اگر ہم اعداد و شمار پر نظر ڈالیں تو واضح ہوتا ہے کہ فلم کی شروعات بہت اچھی نہیں رہی۔
‘چندو چیمپئن’ سال 2024 کی سب سے زیادہ انتظار کی جانے والی فلم تھی۔ فلم بالآخر سینما گھروں میں پہنچ گئی ہے۔ اس فلم کے لیے کارتک آرین نے بہت محنت کی ہے۔ کارتک نے فلم میں اپنی زبردست اداکاری سے ایک بار پھر شائقین کا دل جیت لیا ہے۔ بہت زیادہ پروموشن اور بحث کے باوجود، ‘چندو چیمپئن’ کی شروعات سست تھی۔ فلم کی پہلے دن کی کمائی کے ابتدائی اعدادوشمار سامنے آگئے ہیں۔
فلم سازوں کو ‘چندو چیمپئن’ سے بہت زیادہ توقعات تھیں۔ اس فلم کے بارے میں ہونے والی بحث کو دیکھ کر ایسا لگ رہا تھا کہ باکس آفس پر اس کی بمپر اوپننگ ہوگی۔ کارتک آریان نے بھی اپنے کردار کے لیے سخت محنت کی اور اپنی تبدیلی سے سب کو حیران کردیا۔ تاہم، ‘چندو چیمپئن’ کا افتتاحی دن کا مجموعہ زیادہ اچھا نہیں رہا ہے۔ انڈسٹری ٹریکر سالکنک کے پہلے دن کے ابتدائی اعداد و شمار کے مطابق، فلم نے 4.75 کروڑ روپے جمع کیے ہیں۔تاہم میکرز کو امید ہے کہ ویک اینڈ پر فلم کی کمائی میں اضافہ ہوگا اور اس کا کلیکشن پہلے دن سے بہتر ہوگا۔ اس فلم کا بجٹ تقریباً 120 کروڑ روپے ہے، تو پہلے دن کی شروعات کو مایوس کن کہا جائے گا۔ اب دیکھنا یہ ہوگا کہ فلم ہفتہ اور اتوار کو کتنا کلیکشن کرتی ہے۔’ چندو چیمپئن’ ملک کے پہلے پیرا اولمپک گولڈ میڈلسٹ مرلیکانت پیٹکر کی بایوپک ہے۔ کارتک نے اس فلم میں مرلی کانت کا مرکزی کردار ادا کیا ہے۔ فلم میں مرلی کانت کے ایک سپاہی اور باکسر بننے سے لے کر ایک سنگین چوٹ سے صحت یاب ہونے کے بعد تیراک بننے تک کے حیرت انگیز سفر کو دکھایا گیا ہے۔ اس فلم میں کارتک آرین کے علاوہ بھون اروڑہ، راجپال یادو، یشپال شرما، وجے راج، انیرودھ ڈیو، پلک لالوانی اور دیگر نے اہم کردار ادا کیے ہیں۔