بقرعید کے پیش نظر اکبر نگر میں بلڈوزر کی رفتار بڑھانے کی ہدایات

تاثیر۱۲      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

لکھنؤ، 12 جون: اکبر نگر میں چار دنوں سے لکھنؤ ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے کئی بلڈوزر گرج رہے ہیں۔ درمیانی رفتار سے گرجنے والے بلڈوزر کو بقرعید کے پیش نظر اپنی رفتار بڑھانے کی ہدایت کی گئی ہے۔
لکھنؤ ڈیولپمنٹ اتھارٹی کے بلڈوزر اتر پردیش کی راجدھانی میں دریائے ککریلی کی زمین کو صاف کرنے کے لیے مسلسل کام کر رہے ہیں۔ بدھ کے روز دریا کی زمین پر قائم اکبر نگر کو خالی کرنے کے لیے بلڈوزر میدان میں داخل ہوئے۔ اس دوران جب بعض گھروں میں مرد اور عورتیں نظر آئیں تو انہیں تنبیہ کی گئی اور گھر خالی کرنے پر مجبور کیا گیا۔
جب ایک خاتون اپنا گھر چھوڑنے کو تیار نہ ہوئی تو خاتون پولیس اہلکاروں نے اسے زبردستی باہر نکال دیا۔ پھر بھی خاتون موقع پر کھڑی رہی اور چند منٹ تک ہنگامہ ہوا۔ اس دوران اکبر نگر کے لوگوں نے خاتون کو سمجھانے کی کوشش کی۔ آخر کار خاتون کو اس کے گھر والے وہاں سے لے گئے۔
اکبر نگر کے تقریباً ایک درجن مکانات میں لوگ اب بھی پھنسے ہوئے ہیں۔ وہ اپنا گھر نہیں چھوڑ رہے ہیں۔ اس کا کہنا ہے کہ اکبر نگر میں پیدا ہوا اور یہیں مرے گا لیکن اپنا گھر نہیں چھوڑے گا۔ اکبر نگر علاقہ میں بجلی کاٹ دی گئی ہے۔ وہ شدید گرمی میں اپنے گھر میں پڑے ہیں۔
لکھنؤ ڈیولپمنٹ اتھارٹی کو بقرعید تک غیر قانونی مکانات کو مسمار کرنے کی ہدایت ملی ہے۔ بدھ سے اگلے تین روز تک بلڈوزر کے ذریعے کام تیزی سے کیا جانا ہے۔ اس موقع پر وائس چیئرمین، سکریٹری، اتھارٹی کے ایڈیشنل سکریٹری اور میونسپل کارپوریشن اور لکھنؤ پولیس کے افسران بھی موقع پر موجود ہیں۔