بی بی ایل : میلبورن رینیگیڈز کے نئے ہیڈ کوچ مقرر ہوئے کیمرون وائٹ

تاثیر۱۴      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

میلبورن، 14 جون:آسٹریلیا کے لمیٹڈ اوورز کے سابق کپتان کیمرون وائٹ کو بگ بیش لیگ (بی بی ایل) فرنچائزی میلبورن رینیگیڈز کا ہیڈ کوچ مقرر کیا گیا ہے۔ وائٹ نے ڈیوڈ سیکر کی جگہ لی ہے۔ انہوں نے کلب کے ساتھ تین سال کا معاہدہ کیا ہے۔40 سالہ وائٹ پہلی بار ہیڈ کوچ کے طور پر کام کریں گے، لیکن وہ گزشتہ دو سالوں سے سڈنی سکسرز کے باس گریگ شپرڈ کے ماتحت کام کر رہے ہیں اور اس سے قبل ایڈیلیڈ اسٹرائیکرز کے اسسٹنٹ کوچ تھے۔
انہیں رینیگیڈس کی ٹیم وراثت میں ملی ہے جس میں سفید گیند کی رن مشین جیک فریزر-میک گرک، سپر اسٹار اسپنر ایڈم زمپا اور ناتھن لیون اور قیمتی کھلاڑی جوش براون شامل ہیں۔
میلبورن رینیگیڈز کی جانب سے جاری کردہ ایک باضابطہ بیان میں وائٹ نے کہا کہ ’’ایک کھلاڑی کے طور پر اور کامیابیاں حاصل کرنے کے معاملے میں یہاں میری بہت اچھی یادیں ہیں، اس لیے کئی سالوں بعد رینیگیڈز کے ساتھ دوبارہ وابستہ ہوناہونا سنسنی خیز ہے۔ اس کھیل گروپ کے ساتھ کام کرنے کا تصور- جس میں کچھ بہت ہی دلچسپ کھلاڑی ہیں ، واقعی میں کافی دلچسپ ہے ۔ اور میں واقعی میں کوچ کے طور پر اپنا سفر شروع کرنے کا منتظر ہوں۔‘‘
بطور کھلاڑی، وائٹ نے تینوں فارمیٹس میں 142 بار آسٹریلیا کی نمائندگی کی۔ انہیں وائٹ بال کی ٹیموں میں مڈل آرڈر بلے باز کے طور پر اپنی شراکت کے لیے جانا جاتا تھا۔ ان کا ٹیسٹ کیریئر 2008 کے ہندوستان کے دورے پر چار مظاہروں تک محدود تھا، وائٹ نے چھ بارٹی۔20 بین الاقوامی کی کپتانی کی اور 2011 میں ایک بارون ڈے ٹیم کی کپتانی کی۔
وہ 2009 میں آئی سی سی چیمپئنز ٹرافی جیتنے والی آسٹریلیا کی ٹیم کے بھی رکن تھے۔ گھریلو طور پر، وائٹ نے 2019 میں رینیگیڈز کی واحد بی بی ایل چیمپئن شپ کے دوران کھیلا۔
وکٹوریہ کے سب سے طویل عرصے تک خدمات انجام دینے والے شیفیلڈ شیلڈ کپتان، وائٹ نے 2000-2001 کے موسم گرما میں ایک نوجوان کے طور پر اپنے ڈیبیو اور 2019 میں اپنے فائنل میچ کے درمیان 7000 سے زیادہ فرسٹ کلاس رن بنائے۔