سارہ علی خان سے بریک اپ کے بعد کارتک آرین نے کہا – میں محبت کے معاملے میں بدقسمت ہوں

تاثیر۱۳      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ممبئی ،13 جون :اداکار کارتک آرین ان دنوں اپنی آنے والی فلم ‘چندو چمپئن’ کو لے کر خبروں میں ہیں۔ یہ فلم 14 جون کو ریلیز ہو رہی ہے۔ اپنی پیشہ ورانہ زندگی کے علاوہ، کارتک اکثر اپنی محبت کی زندگی کے لیے بھی سرخیوں میں رہتے ہیں۔ اس دوران انہوں نے ایک انٹرویو میں اپنی محبت کے بارے میں بات کی۔ انہوں نے کہا ہے کہ وہ محبت میں بدقسمت ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ ان کا نام سارہ علی خان اور اننیا پانڈے کے ساتھ جوڑا گیا تھا لیکن وہ سنگل ہیں۔
کارتک آرین نے مزید کہا کہ مشہور ہونے کے بعد آپ بہت کم لوگوں سے ملتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ آپ کام میں مصروف ہیں۔ آپ بہت پیسہ کماتے ہیں، شہرت حاصل کرتے ہیں، لیکن ایک بات یقینی ہے کہ آپ محبت نہیں خرید سکتے۔ میں کسی سے ڈیٹنگ نہیں کر رہا ہوں۔ مجھے رومانوی ہیرو بھی کہا جاتا ہے، لیکن میں محبت میں بدقسمت ہوں۔ جب بھی مجھے پیار ہو جائے تو میں صحیح شخص کو تلاش کرنا چاہتا ہوں۔
کارتک اور سارہ نے محبت آج کل کی شوٹنگ کے دوران ایک دوسرے کو ڈیٹ کرنا شروع کر دیا، لیکن آخرکار ان کا رشتہ ٹوٹ گیا۔ سارہ نے کافی ود کرن 8 میں بغیر کسی کا نام لیے اعتراف کیا تھا کہ وہ کارتک کو ڈیٹ کر رہی ہیں۔ اس کے بعد کارتک آرین نے ایک انٹرویو میں سارہ کا نام لیے بغیر کہا کہ رشتہ کیوں ختم ہوا یہ عوامی پلیٹ فارم پر بحث کا موضوع نہیں ہونا چاہیے۔
کارتک نے کہا کہ وہ اپنے پرانے تعلقات کے بارے میں بات کرنا پسند نہیں کرتے۔ اس کے علاوہ، میں یہ بتانا پسند نہیں کرتا کہ بریک اپ کیوں ہوا۔ سارہ سے علیحدگی کے بعد ان کا نام ‘پتی پتنی اور وہ’ کی شوٹنگ کے دوران اننیا پانڈے کے ساتھ جوڑا گیا۔