سریتا وہار فلائی اوور کی مرمت 15 جون سے شروع ہوگی، سڑک دو ماہ تک بند رہے گی

تاثیر۸       جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

نئی دہلی، 8 جون :سریتا وہار فلائی اوور پر مرمتی کام کی وجہ سے یہ فلائی اوور 15 جون سے دو ماہ تک بند رہے گا۔ مرمت کا یہ کام چار مرحلوں میں مکمل کیا جائے گا۔ ہر فیز میں فلائی اوور کا صرف آدھا حصہ 15 دن کے لیے بند رہے گا۔ دہلی ٹریفک پولیس نے اس کے لیے کچھ شرائط و ضوابط کے ساتھ پی ڈبلیو ڈی کو این او سی جاری کیا ہے۔
اس کے ساتھ ہی ٹریفک پولیس نے یہ بھی واضح کیا کہ مرمت کا کام چار مرحلوں میں کیا جائے گا۔ جس کی وجہ سے ایک وقت میں پورا فلائی اوور بند نہیں ہوگا۔ فلائی اوور کی آدھی لین صرف ایک سمت سے بند ہو گی جبکہ دوسری آدھی پر گاڑیاں چلتی رہیں گی۔
دہلی ٹریفک پولیس کے مطابق دہلی اور فرید آباد کے درمیان متھرا روڈ سے روزانہ لاکھوں گاڑیاں سفر کرتی ہیں۔ مصروف اوقات میں یہاں گاڑیوں کی تعداد کا پریشر بھی بہت زیادہ ہوتا ہے۔ ایسے میں سریتا وہار فلائی اوور کی مرمت کا کام پی ڈبلیو ڈی 15 جون سے شروع کرے گا۔ پہلے یہ کام یکم جون سے شروع ہونا تھا لیکن لوک سبھا انتخابات کی وجہ سے ملتوی کر دیا گیا تھا۔ ٹریفک پولیس نے 15 جون سے اس کام کی منظوری دے دی ہے۔
بتایا گیا ہے کہ پہلے مرحلے میں آشرم سے فرید آباد کی سمت میں مرمت کا کام کیا جائے گا، جبکہ دوسرے مرحلے میں اس سمت میں فلائی اوور کے باقی آدھے حصے کی مرمت کی جائے گی۔ تیسرے اور چوتھے مرحلے میں فرید آباد سے آشرم کی سمت یعنی آشرم کی سمت مرمت کی جائے گی۔
دہلی ٹریفک پولیس کے مطابق ان علاقوں میں ٹریفک متاثر ہونے کا خدشہ ہے۔ سریتا وہار، بدر پور، نیو فرینڈز کالونی، کالندی کنج، اوکھلا فرید آباد وغیرہ جیسے مقامات پر جانے والے لوگوں کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ ٹریفک پولیس نے ڈرائیوروں کو مشورہ دیا ہے کہ وہ کچھ دنوں تک اس طرف جانے والی سڑکوں سے گریز کریں۔ اس کے ساتھ ہی بتایا گیا کہ آشرم چوک سے بدر پور سے فرید آباد جانے والے سریتا وہار سلپ روڈ سے روڈ نمبر 13A روڈ کا استعمال کر سکیں گے اور متھرا روڈ سے ہوتے ہوئے یو ٹرن لیں گے اور نوئیڈا کی طرف جانے والے ڈرائیور ڈی این ڈی فلائی اوور استعمال کر سکتے ہیں۔