عامر خان-مادھوری ڈکشٹ کی کیمسٹری سے لے کر کہانی تک، یہ چیزیں فلم “دل” کو ریلیز کے 34 سال بعد بھی ایک کلاسک محبت کی کہانی بناتی ہیں

تاثیر۲۲      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

ممبئی،22جون(ایم ملک)سال 1990 میں ریلیز ہونے والی فلم “دل” بالی ووڈ کی ایک بہت ہی خوبصورت رومانوی فلم ہے ۔ اس فلم میں عامر خان اور مادھوری ڈکشٹ نے مرکزی کردار ادا کیے تھے ۔ یہ فلم اندرا کمار کی پہلی ہدایت کاری تھی جو بہت مقبول ہوئی اور سال کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلم بن گئی۔ جب فلم دل ریلیز ہوئی تو ناقدین نے فلم کی بہت تعریف کی، خاص طور پر اس کے ساؤنڈ ٹریک اور کاسٹ کی کارکردگی کو۔ اب جب کہ اس شاندار فلم نے ریلیز کے 34 سال مکمل کر لیے ہیں، آئیے دیکھتے ہیں فلم کی کچھ خاص خصوصیات۔

عامر خان اور مادھوری ڈکشٹ کی کیمسٹری

عامر خان اور مادھوری ڈکشٹ نے آن اسکرین کیمسٹری کا مظاہرہ کیا جس کی وجہ سے وہ اسکرین پر لوگوں کی پسندیدہ جوڑی بن گئے ۔ ان کی دلکشی نے شائقین کے دلوں کو چھو لیا جس نے فلم کو ایک کلاسک محبت کی کہانی کا درجہ دے دیا۔

کلاسیکی محبت کی کہانی

دل ایک کلاسک محبت کی کہانی ہے جس کی کہانی نے سامعین کے دلوں کو چھو لیا۔ راجہ اور مادھو بہت سی مشکلات کے باوجود ایک دوسرے سے محبت کرتے ہیں، جس نے سامعین کے دلوں کو چھو لیا اور ان کے دلوں میں گہرے نقوش چھوڑے ۔

یادگار موسیقی

دل نے ہمیں کچھ یادگار گانے دیئے ۔ اس فلم کے تمام گانے اس وقت بہت مشہور ہوئے اور آج بھی یاد کیے جاتے ہیں۔ گانوں میں سے ، مجرے آپ نا آئے اور توانائی سے بھرپور کھمبے جیسی کھڑی ہے نے رجحانات قائم کیے اور اس دوران فروخت ہونے والی کیسٹوں کی فروخت میں بھی اضافہ کیا۔

آئیکونک ڈائیلاگ

90 کی دہائی میں ریلیز ہونے والے دل کے ڈائیلاگز نے شائقین کے دلوں کو چھو لیا، فلم کے تھیم سے مطابقت رکھتے ہوئے اور کاسٹ کی پرفارمنس بھی متاثر کن تھی۔

لازوال اپیل

’’دل‘‘ کی کہانی نے ہمیشہ ناظرین کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے ۔ 1990 میں ریلیز ہونے کے باوجود یہ فلم اپنی خوبصورت کہانی کی وجہ سے آج بھی شائقین کو اپنی طرف کھینچتی ہے ۔