موسیقی انسان کی زندگی میں بہت اہم ہے: ڈاکٹر ستیہ جیت سنگھ

تاثیر۲۲      جون ۲۰۲۴:- ایس -ایم- حسن

 پی ایل ایف نے عالمی یوم موسیقی کے موقع پر پٹنہ میں کلاسیکی موسیقی کا پروگرام منعقد کیا۔

 مہمان خصوصی  انجنی کمار سنگھ، اشوک کمار سنہا اور پی ایل ایف کی ٹیم نے ’’دھروہر‘‘ کا اجراءکیا۔

 درگا پوجا کے موقع پر، PLF کی طرف سے 10، 11 اور 12 اکتوبر کو تین روزہ کلاسیکی موسیقی کا ہوگا پروگرام

پٹنہ، 21 جون 2024: عالمی یوم موسیقی کے موقع پر پٹنہ لٹریری فیسٹیول کی طرف سے روبن میموریل اسپتال کے اشتراک سے کلاسیکی موسیقی کا پروگرام منعقد کیا گیا۔اس کا انعقاد بہار میوزیم آڈیٹوریم، بیلی روڈ، پٹنہ میں کیا گیا ، کلاسیکی موسیقی کے پروگرام میں مہمان خصوصی انجنی کمار سنگھ، ڈائریکٹر جنرل بہار میوزیم، اشوک کمار سنہا، ایڈیشنل ڈائریکٹر بہار میوزیم، ڈاکٹر ستیہ جیت سنگھ پٹنہ لٹریری فیسٹیول اور روبن میموریل اسپتال پٹنہ کےمنیجنگ ڈائریکٹر،  لٹریری فیسٹیول کے سکریٹری خورشید احمد اور پی ایل ایف کی ٹیم نے درگا پوجا کے موقع پر ہونے والے تین روزہ کلاسیکی موسیقی کا پروگرام  ’’دھروہر‘‘ کا اجراءکیا۔  اس موقع پر پٹنہ لٹریری فیسٹیول کے صدر اور روبن میموریل اسپتال کے منیجنگ ڈائریکٹر ڈاکٹر ستیہ جیت سنگھ نے سب سے پہلے آنے والوں کا خیرمقدم کیا۔  انہوں نے کہا کہ پٹنہ کی قدیم روایت آرٹ اینڈ کلچر کے تحت اس پروگرام کو ہیلنگ ود میوزک کا نام دیا گیا ہے۔ انسان کی زندگی میں موسیقی کا ہونا بہت ضروری ہے، تب ہی وہ صحت مند رہ سکتا ہے۔
اشوک کمار سنہا ایڈیشنل ڈائریکٹر نے کہا کہ گزشتہ کئی سالوں سے پٹنہ میں کلاسیکی موسیقی کی تقریبات میں کمی آئی ہے۔  آج کے اس سنگیت پروگرام سےکلاسیکی موسیقی کی پرانی روایت کو زندہ کیا گیا ہے۔  انہوں نے پی ایل ایف کا اظہار تشکر کیا۔
اس موقع پر پٹنہ لٹریری فیسٹیول کے سکریٹری خورشید احمد نے کہا کہ پی ایل ایف کی پہل اب کچھ بدل رہی ہے۔  یہ پروگرام ایک نئے انداز، نئی سوچ اور نئے جوش کے ساتھ منعقد کیا جا رہا ہے۔  انہوں نے کہا کہ چونکہ عالمی یوم موسیقی 21 جون کو منایا جاتا ہے۔  اس موقع پر ہم نے پروگرام ’’دو کلاسیکی موسیقار ایک شام‘‘ کا بھی اہتمام کیا ہے۔  انہوں نے کہا کہ اگر ہم سماج کے لیے کچھ کرنا چاہتے ہیں تو ہمیں آگے آنا ہوگا اور یہ ہم سب کی ذمہ داری ہے خورشید احمد نے کہا کہ درگا پوجا کے موقع پر پی ایل ایف تین روزہ پروگرام کا اہتمام کرے گی۔ کلاسیکی موسیقی کی ترتیب  یہ تقریب 10، 11 اور 12 اکتوبر کو منعقد کی جائے گی۔  جسے ’’دھروہر‘‘ کا نام دیا گیا ہے۔  واضح رہے کہ یہ پروگرام روبن میموریل اسپتال کے تعاون سے کیا گیا ۔  اس پروگرام میں ایک شام دو کلاسیکی موسیقار کی یوگلبندی ہوئی۔  ملک کے مشہور بانسری نواز پنڈت روپک کلکرنی اور طبلہ نواز پنڈت متھلیش جھا نے اپنے فن کا مظاہرہ کرکے  شائقین کو محظوظ کیا۔پروگرام میں موجود لوگوں نے کلاسیکی موسیقار کی فنکاری کو پسند کیا اور بہت رقص کیا۔  پریرنا پرتاپ نے دلکش آواز میں پروگرام کی نظامتِ کی ۔ اس موقع پر پی ایل ایف کی جانب سے موسیقار مرحوم پدم شری رام کمار ملک کے بیٹے کو لائف ٹائم اچیومنٹ ایوارڈ دیا گیا۔ اس موقع پر صدر ڈاکٹر ستیہ جیت سنگھ، سکریٹری خورشید احمد، عبید الرحمان،  فیضان احمد، پنکج چودھری، ممبران شیو جی چترویدی، انوپ شرما، راکیش رنجن، اپوروا ہرش، پریرنا پرتاپ اور منیش سنگھ ٹھاکر سمیت 300 سے زائد لوگ کلاسیکی موسیقی کے پروگرام میں شرکت کی۔